Gå til innhold

Rister og rister beinet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pga xeplion og jeg får ikke tak i magnesium, ringte fastlegen for lenge siden. Det er kjempeubehagelig, jeg sier au au au. Kjempefristende å fortsette på xeplion not. Får ikke magnesium fordi jeg har hjemmesykepleie og de pakker i multidose som jeg får hver morgen. At jeg ikke bare kan få en resept å hente ut selv, dette er uutholdelig. 

Anonymkode: 54965...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magnesium kan kjøpes i dagligvarebutikk. Jeg kjøper det på Kiwi. Trenger ikke engang gå på apotek.

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Magnesium kan kjøpes i dagligvarebutikk. Jeg kjøper det på Kiwi. Trenger ikke engang gå på apotek.

Jeg har fra apotek og det hjelper ikke, jeg vil ha skikkelig magnesium, de tyggetabletter jeg fikk da jeg var innlagt for de hjalp 100% og de er på resept

Anonymkode: 54965...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis det er slik at disse magnesium er de samme så hjelper ikke magnesium lenger. Da kan jeg ikke fortsette med antipsykotika og blir transformert til et skjeggkre.

Anonymkode: 54965...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis det er slik at disse magnesium er de samme så hjelper ikke magnesium lenger. Da kan jeg ikke fortsette med antipsykotika og blir transformert til et skjeggkre.

Anonymkode: 54965...d67

Hvorfor skjeggkre? Hva mener du med det? 

Anonymkode: f50e2...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, FjellOgDalar skrev:

Sjekk med legen om du kan få magnesium - å melde det inn til apoteket som pakker multidose er 100& mulig :). 

Det skulle vært gjort, men kommer aldri på døra

Anonymkode: 54965...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skjeggkre? Hva mener du med det? 

Anonymkode: f50e2...667

Funnet skjeggkre i blokka så nå føler jeg at jeg er et digert skjeggkre. Jeg finner skjeggstubber på haka og liker karbohydrater

Anonymkode: 54965...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skulle vært gjort, men kommer aldri på døra

Anonymkode: 54965...d67

Kan noen følge deg, eller hjelpe deg med å ta en telefon til legen om du ikke fikser det aleine? Det er en sånn ting legen din sikkert ønsker å snakke med deg om før dere legger planen videre. Blir dere enige, så ber du legen melde inn endringen til det apoteket som pakker multidose der du bor. Jeg har inntrykk av at min lege sender det elektronisk. OM du nå skulle få en resept for å ha noe å bruke i påvente av at de får pakket det i multidoserullene, så burde vel. hj.spl. kunne være fleksible nok til å dele ut ved siden av multidosen?

Uansett ser det ut til at det er viktig for deg å ha en antipsykotisk behandling på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FjellOgDalar skrev:

Kan noen følge deg, eller hjelpe deg med å ta en telefon til legen om du ikke fikser det aleine? Det er en sånn ting legen din sikkert ønsker å snakke med deg om før dere legger planen videre. Blir dere enige, så ber du legen melde inn endringen til det apoteket som pakker multidose der du bor. Jeg har inntrykk av at min lege sender det elektronisk. OM du nå skulle få en resept for å ha noe å bruke i påvente av at de får pakket det i multidoserullene, så burde vel. hj.spl. kunne være fleksible nok til å dele ut ved siden av multidosen?

Uansett ser det ut til at det er viktig for deg å ha en antipsykotisk behandling på plass.

Ja jeg skal få hjelp på onsdag kanskje. Ja det er viktig ellers blir jeg sikkert psykotisk

Anonymkode: 54965...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...