Gå til innhold

Jente fra Nordnorge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. har møtt en nydelig jente, hun er tilflyttet. Jeg har bare pratet litt med henne men jeg er virkelig betatt likevel. Hun er 24 år, og jeg føler derfor det kanskje ikke passer seg for meg som da er 36 ? er det altfor stor aldersforskjell? Hun flørter med meg men samtidig har jeg sett at hun kanskje har en litt flørtende personlighet og dermed er slik med alle. Hun pynter seg alltid, fine klær, lukter godt, og ja hun ser rett og slett helt smasking ut. Hun har dog 2 barn, og er litt usikker om hun er sammen med noen. Det virker som hun er veldig opptatt av ungene sine, og at hun dermed er laidback og sjelden er ute for å ha det gøy. Er det for drøyt sende henne en melding? Tror dere en ung jente som henne kan fatte interesse for meg eller er det noe jeg innbiller meg i og med jeg liker henne selv? :P

Anonymkode: 9d1e4...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. har møtt en nydelig jente, hun er tilflyttet. Jeg har bare pratet litt med henne men jeg er virkelig betatt likevel. Hun er 24 år, og jeg føler derfor det kanskje ikke passer seg for meg som da er 36 ? er det altfor stor aldersforskjell? Hun flørter med meg men samtidig har jeg sett at hun kanskje har en litt flørtende personlighet og dermed er slik med alle. Hun pynter seg alltid, fine klær, lukter godt, og ja hun ser rett og slett helt smasking ut. Hun har dog 2 barn, og er litt usikker om hun er sammen med noen. Det virker som hun er veldig opptatt av ungene sine, og at hun dermed er laidback og sjelden er ute for å ha det gøy. Er det for drøyt sende henne en melding? Tror dere en ung jente som henne kan fatte interesse for meg eller er det noe jeg innbiller meg i og med jeg liker henne selv? :P

Anonymkode: 9d1e4...2c5

Kjør på! Jan Eggum har jo en kjæreste som er 27 år yngre. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Lillemus skrev:

Kjør på! Jan Eggum har jo en kjæreste som er 27 år yngre. :) 

Wow, enda yngre enn den forrige!

Anonymkode: 5d116...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...