knutgarvik Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Hei, Jeg har gått 6 dager på Lamictal 25mg. Siste par-tre dagene har jeg opplevd en voldsom aggresjon og en masse svært stygge tanker. Tanker om å drepe andre, alvorlig skade andre mennesker osv. Svært mørke tanker jeg aldri har hatt før Leser om et par lignende episoder inne på Drug.com siden nå om et par lignende tilfeller Jeg har fortsatt Olanzapine liggende. Syns dere jeg bør oppsøke lege eller bare øyeblikkelig avslutte behandling på Lamictal og gå tilbake til å bruke Olanzapine? Jeg bor som nevnt tidligere i utlandet og det kommunikasjon kan være litt vrient her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knutgarvik Skrevet 13. november 2018 Forfatter Del Skrevet 13. november 2018 Eller er dette noe jeg bør oppsøke lege for? Jeg fikk som sagt Lamictal over disk,mens Olanzapinen jeg har er resept jeg har med fra Norge. Kjøpte Lamictal og ville prøve meg på det pga alle de flotte "solskinnshistoriene" jeg har hørt om den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Synes du skal snakke med en kvalifisert lege. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knutgarvik Skrevet 13. november 2018 Forfatter Del Skrevet 13. november 2018 1 minutt siden, kupton skrev: Synes du skal snakke med en kvalifisert lege. Tatt kontakt med en sjømannslege i Norge med håp om å få hjelp. Kan være vanskelig å vite hvem som EGENTLIG er kvalifiserte leger her nede. Spør man om en lege, sender de deg bare til en farmasøyt osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knutgarvik Skrevet 13. november 2018 Forfatter Del Skrevet 13. november 2018 4 timer siden, kupton skrev: Synes du skal snakke med en kvalifisert lege. har dessverre ikke fått noe svar. Kan jeg spørre hva som er din tanke? siden jeg bare har tattmedisinen 6 dager, skal det vel gå greit å bare kutte den ut og gå tilbake på Zyprexa? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 1 time siden, knutgarvik skrev: har dessverre ikke fått noe svar. Kan jeg spørre hva som er din tanke? siden jeg bare har tattmedisinen 6 dager, skal det vel gå greit å bare kutte den ut og gå tilbake på Zyprexa? Hvis du har kjøpt Lamictal uten å snakke med lege først, synes jeg du skal slutte med den med en gang. I visse land selges psykofarmaka over disk, men dette synes jeg er en meget tvilsom praksis. Ta de medisinene legen din ber deg om å ta og ingenting annet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knutgarvik Skrevet 13. november 2018 Forfatter Del Skrevet 13. november 2018 (endret) 3 timer siden, issomethingwrong skrev: Hvis du har kjøpt Lamictal uten å snakke med lege først, synes jeg du skal slutte med den med en gang. I visse land selges psykofarmaka over disk, men dette synes jeg er en meget tvilsom praksis. Ta de medisinene legen din ber deg om å ta og ingenting annet. Holder til i Vietnam, og som du sier selges Psykofarmatika over disk her. Pga det jeg følte var manglende resultat av Olanzapine+ at jeg ble fryktelig trøtt ble jeg fristet og var dum nok til å dra å kjøpe Lamitcal over disk grunnet de "solskinnshistoriene" om Lamictal. Jeg har også bestemt meg for å slutte med den umiddelbart bare håper det ikke er for sent og at jeg blir syk. (Tenker med meg selv at siden jeg kun tok den i 6 dager på laveste tilgjengelige dose, at det ikke har gjort for stor skade) Endret 13. november 2018 av knutgarvik 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Som jeg har forstått utifra pakningsvedlegget gjelder nedtrapping fra lamictal hvis man bruker medisinen mot epilepsi, fordi man kan få anfall hvis man bare kutter tvert. Hvis det ikke bekymrer deg å starte opp på denne medisinen uten å konferere med en lege, så går jeg ut ifra at du tør slutte på den fordi folk du ikke kjenner, på ett nettsted, sier at det er trygt å stoppe... (beklager sarkasme, jeg kan ikke holde det tilbake) Anonymkode: 2a401...da8 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 1. Har du BP2? Hvis ikke er ikke Lamictal noe for deg? 2. Har du byttet ut Zyprexa med Lamictal uten å konferere med lege? I så fall bør du snarest gå tilbake til den medisinering lege har gitt deg. 3. Det er ikke farlig å bråseponere Lamictal etter det lille forbruket du har hatt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FjellOgDalar Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Å kjøpe medisiner over disk er svært risikabelt. Det har vært oppdaget mye svindel og fake medisiner produsert i østlige strøk. Ofte er det nesten umulig å oppdage, for de er gode på å etterligne produsentens forpakninger. Aldri hørt om noen som har fått slike bivirkninger på en så lav dose som 25 mg. Men om du slutter, og opplever at det du nå strever med forsvinner - så taler det for at Lamictal nok ikke er riktig for deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.