Betti 11 Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Hei, jeg sliter fortsatt med meg selv. Flere angstlidelser hvor jeg jobber med gode resultater. Det vanskeligste er selvmordstanker som er daglig til stede. Jeg er så lei av livet fordi jeg finner ingenting mer å glede av. Jeg snur meg i ring og vet ikke hvordan jeg kan komme ut. Fastlegen vil stabilisiere først stoffskifte og vente med andre behandling. En samtale en gang i uka med sykepleieren er ikke nok. Føler det blir mer og mer konkret, men jeg vil forsøke å viderføre behandling. Hvilken behandling kan jeg forvente? Fins det en mer intensive behandling mot depresjon? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mëmëso Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Har ikke noe svar, men synes det kan virke som du har kavet ganske lenge nå uten å komme noen vei. Håper du kan få litt mer oppfølging snart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti 11 Skrevet 13. november 2018 Forfatter Del Skrevet 13. november 2018 41 minutter siden, Mëmëso skrev: Har ikke noe svar, men synes det kan virke som du har kavet ganske lenge nå uten å komme noen vei. Håper du kan få litt mer oppfølging snart. Tror ikke mer på det. Gjør mitt beste, mer går ikke. Hadde håpet å få tipps på måter å behandle, sånn at jeg kan sir til fastlegen " sånn det ønser jeg, er det mulig?" Kanskje en må være halvdød om å komme videre. Jeg bor på feil kommune. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionys Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Det finnes dessverre ingen quick-fix på slike plager og det vil ta tid å bli bedre. Jeg må leve hele livet med mine plager, men enkelte ting kan bli bedre over tid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti 11 Skrevet 13. november 2018 Forfatter Del Skrevet 13. november 2018 7 minutter siden, Fionys skrev: Det finnes dessverre ingen quick-fix på slike plager og det vil ta tid å bli bedre. Jeg må leve hele livet med mine plager, men enkelte ting kan bli bedre over tid. Når man får behandling. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Du får jo ganske god hjelp da med samtaler ukentlig og oppfølging fra fastlegen.. Jeg har aldri fått noe som helst hjelp mot alle mine plager og daglig alvorlig selvmordstanker. Hadde jeg fått noen å snakke med en gang i uka hadde jeg vært lykkelig. Anonymkode: 1c264...6f0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 En må selvsagt korrigere for faktorer som lavt stoffskifte. Når det kommer til selve depresjonsbehandlingen, er det tre ting som gjelder: Aktivitet, kognitiv terapi og medisiner. Med aktivitet menes både mosjon, samvær med positive mennesker og lystfylte aktiviteter. Unngå sosial kontakt der en utveksler hvor trasig en har det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Akkurat nå, kupton skrev: En må selvsagt korrigere for faktorer som lavt stoffskifte. Når det kommer til selve depresjonsbehandlingen, er det tre ting som gjelder: Aktivitet, kognitiv terapi og medisiner. Med aktivitet menes både mosjon, samvær med positive mennesker og lystfylte aktiviteter. Unngå sosial kontakt der en utveksler hvor trasig en har det. Kupton, hvorfor er livet så urettferdig? Anonymkode: 1c264...6f0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kupton, hvorfor er livet så urettferdig? Anonymkode: 1c264...6f0 Gud vet, men hun sier det ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Akkurat nå, kupton skrev: Gud vet, men hun sier det ikke. Gud er en HAN, gud er jo faren til jesus 😂 Anonymkode: 1c264...6f0 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionys Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 1 time siden, Betti 11 skrev: Når man får behandling. Etter som jeg har forstått så får du hjelp. Største delen av arbeidet mot veien til å bli bedre må man selv gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti 11 Skrevet 13. november 2018 Forfatter Del Skrevet 13. november 2018 2 timer siden, Fionys skrev: Det finnes dessverre ingen quick-fix på slike plager og det vil ta tid å bli bedre. Jeg må leve hele livet med mine plager, men enkelte ting kan bli bedre over tid. Jeg vil ikke virke utakknemlig, men jeg merker ingen bedring. Jeg håper å få en gang i uka samtaler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti 11 Skrevet 13. november 2018 Forfatter Del Skrevet 13. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kupton, hvorfor er livet så urettferdig? Anonymkode: 1c264...6f0 Hvem sa at livet er urettferig? Ja livet er urettferdig. Sånn er det. Jeg har ikke forventet en rosehage. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti 11 Skrevet 13. november 2018 Forfatter Del Skrevet 13. november 2018 1 time siden, Fionys skrev: Etter som jeg har forstått så får du hjelp. Største delen av arbeidet mot veien til å bli bedre må man selv gjøre. Ja, det gjør jeg, men jeg er redd på meg selv og at jeg gå et skitt for langt. Jeg har lovet sykepleieren å gi beskjed når det stå verst. Da er jeg veldig takknemlig for. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti 11 Skrevet 13. november 2018 Forfatter Del Skrevet 13. november 2018 2 timer siden, kupton skrev: En må selvsagt korrigere for faktorer som lavt stoffskifte. Når det kommer til selve depresjonsbehandlingen, er det tre ting som gjelder: Aktivitet, kognitiv terapi og medisiner. Med aktivitet menes både mosjon, samvær med positive mennesker og lystfylte aktiviteter. Unngå sosial kontakt der en utveksler hvor trasig en har det. Jeg prøver å sjerme meg fra negative ting. Håper jeg få det til å gå mer tur. Tusen takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.