Gå til innhold

Så er det på'an igjen, på'an igjen...

Villanda

Anbefalte innlegg

Like lang tid etter avslutta TMS som sist jeg ble syk: Samme symptomer som jeg gikk med en stund før det ganske plutselig ble mye verre. God, men kortvarig effekt. Ble kvitt siste restsymptomer overraskende raskt, et par dager etter oppstart av Wellbutrin, men nå, en måned senere, er de tilbake. Laget mitt spiller defensivt.

Ikke svinga så ofte og kraftig som de siste par årene siden 2006. Hatt depresjoner som er plagsomme og med funksjonsnedsettelse, men likevel bare moderate tror jeg. Har kanskje med belastninger siste året. Trodde de var over nå, men akkurat nå mens jeg skriver kom jeg på andre ting som stresser meg og er krevende nå. Det klarner tankene og gir ny innsikt å skrive! Håper hverdagen min snart blir litt mindre krevende.

Får vel sjekke lamotriginspeil. 16 sist. Skal ligge over 15 (vet noen sier o er 20, men min behandler er ikke der), kanskje den er 15 nå så jeg kan øke. Den kan vel vippe litt opp og ned?

Kanskje spørre om å få 300 mg. Wellbutrin.

Vel... vet ikke helt hva jeg vil med dette. Bare behov for å uttrykke meg tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...