Gå til innhold

INN Å HA ANOREKSI !!!!!


Ingrid24

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer jeg !

Leste det i ei avis at det er inn å ha anoreksi, at man da blir sett opp til,at det gir status, hmmmmmm......!

Hva skjer i dag?

Er ikke verden gal nok som den er ?

Når jeg utviklet anoreksi for tretten år siden, så visste jeg ikke hva anoreksi var, hadde ikke hørt om det før jeg fikk diagnosen. Nå i dag er det inn å ha spisevegring, jeg fatter bare ikke jeg !

Er det inn å leve i et helvete ?

Det er forresten ikke noe liv, man lever ikke, man bare eksisterer på et minimumsnivå !

Jeg sliter selv den dag i dag, og har gått glipp av så utrolig mye, skulle gjerne levd disse årene om igjen ! Årene går fort, fortere en man aner, og man har faktisk bare ETT LIV !

Jeg bare lurer jeg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg er ikke helt enig i at det er inn å ha anoreksi. I hvert fall ikke her jeg bor og blandt mine venner. Det er nesten heller motsatt. Jeg for min del unner ingen det helvete jeg lever og har levd i... :/ Men det kan jo være forskjellig fra hvor gammel man er, hvor i landet man bor og alt mulig sånn da....

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

KJære Ingrid

Neida det er ikke inn å ha anooreksi. I alle fall mener ikke jeg det slik det ble fremstilt i avisen.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Jorunn Sunsgot-Borgen, forsker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

Hei. Jeg er ikke helt enig i at det er inn å ha anoreksi. I hvert fall ikke her jeg bor og blandt mine venner. Det er nesten heller motsatt. Jeg for min del unner ingen det helvete jeg lever og har levd i... :/ Men det kan jo være forskjellig fra hvor gammel man er, hvor i landet man bor og alt mulig sånn da....

klem fra

KJære NEDIA

Dersom du leste oppslaget i Dagbladet der jeg angivelig skal ha ment det er den journalistens vri på noe jeg sa. Det er ikke inn å ha anoreksi etter min mening, men i enkelte miljø er det veldig viktig å ha en "riktig" kropp. For noen betyr det å være ekstremt tynn, for andre veltrent og andre igjen en naturlig kropp bestående av en fettmengde som gjør at en kan fungere optimalt og oppleve overskudd og glede i hverdagen.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Jorunn Sunsgot-Borgen, forsker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...