Gå til innhold

Åndebesøk i stua


Gjest elina777

Anbefalte innlegg

Gjest elina777

Sov dårlig i to netter. Da fikk jeg åndebesøk i stua. Jeg senset dem. Det fremsto helt virkelig. De så på at jeg tok sprite zero av de andre i kollektivet. Jeg var redd. Var bedre på soverommet mitt. Men så sovnet jeg og alt roet seg med åndene og lovet fact å ta mogadon. Siden sovet masse. Ikke merket noe mer til åndene. Holdt jeg på å gå på bærtur? Han jeg er forelska i sa på snap morgenen før at nå måtte jeg hvile før jeg dro på bærtur igjen for søvn er viktig...Eller er det virkelig ånder her som jeg greier sense når jeg sover lite? Jeg blir så usikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Ånder finnes ikke. Så det er nok noe psykisk.

 

 

Det kan diskuteres, mange som tror ånder finnes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det kan diskuteres, mange som tror ånder finnes. 

Ja, med understreket "tror".

 

Det finnes ikke noe vitenskapelig eller annet bevis for att det finnes ånder. Mye tyder derimot på att det ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Worrysome plenty skrev:

Ja, med understreket "tror".

 

Det finnes ikke noe vitenskapelig eller annet bevis for att det finnes ånder. Mye tyder derimot på att det ikke gjør det.

Man må jo stole på seg selv og det en har opplevd, og det andre har opplevd. Har nettopp lest Lilli Bendriss sin nye bok, har tro på det hun skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, elina777 skrev:

Sov dårlig i to netter. Da fikk jeg åndebesøk i stua. Jeg senset dem. Det fremsto helt virkelig. De så på at jeg tok sprite zero av de andre i kollektivet. Jeg var redd. Var bedre på soverommet mitt. Men så sovnet jeg og alt roet seg med åndene og lovet fact å ta mogadon. Siden sovet masse. Ikke merket noe mer til åndene. Holdt jeg på å gå på bærtur? Han jeg er forelska i sa på snap morgenen før at nå måtte jeg hvile før jeg dro på bærtur igjen for søvn er viktig...Eller er det virkelig ånder her som jeg greier sense når jeg sover lite? Jeg blir så usikker. 

Dette er typiske symptomer på psykose som kommer av at du har fått for lite søvn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Man må jo stole på seg selv og det en har opplevd, 

Man kan absolutt IKKE stole på det et selv/hjernen tror en har opplevd.

Anonymkode: e1451...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Man må jo stole på seg selv og det en har opplevd, og det andre har opplevd. Har nettopp lest Lilli Bendriss sin nye bok, har tro på det hun skriver. 

Så du synes jeg skal stole på meg selv, da jeg rundt år 2001 fikk løpende tegn på att Satan overvåket tankene mine, og gud ga meg hemmelig beskjeder over alt? Og jeg var altså da ikke psykotisk? Du verden.... Tenk på alle pengene psykiatrien kan spare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan absolutt IKKE stole på det et selv/hjernen tror en har opplevd.

Anonymkode: e1451...785

Det er for skummelt å ikke stole på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Så du synes jeg skal stole på meg selv, da jeg rundt år 2001 fikk løpende tegn på att Satan overvåket tankene mine, og gud ga meg hemmelig beskjeder over alt? Og jeg var altså da ikke psykotisk? Du verden.... Tenk på alle pengene psykiatrien kan spare.

De kunne spart penger ved å samarbeide med mediumer og healere, de har endel kunnskap å dele med psykiatrien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

De kunne spart penger ved å samarbeide med mediumer og healere, de har endel kunnskap å dele med psykiatrien. 

Du er bra naiv. Synes du får holde sånn vås i andre forummer enn psykiatri. Må begynne å lure 

 

Endret av Worrysome plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Worrysome plenty skrev:

Du er bra naiv. Synes du får holde sånn vås i andre forummer enn psykiatri. Må begynne å lure 

 

Det var ikke jeg som begynte å skrive om ånder, og du benekter det. Det er da like galt det? Tenkte ikke at det var på psykiatri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det var ikke jeg som begynte å skrive om ånder, og du benekter det. Det er da like galt det? Tenkte ikke at det var på psykiatri. 

Det hjelper iallfall ikke trådstarter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Worrysome plenty skrev:

Det hjelper iallfall ikke trådstarter.

Tror ikke ditt svar hjalp heller. Man tror det man tror uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Tror ikke ditt svar hjalp heller. Man tror det man tror uansett. 

Å realitets orientere en med psykotiske symptomer funker ikke altid. Du har rett i det. Men å helle bensin på bålet hjelper iallfall ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Worrysome plenty skrev:

Å realitets orientere en med psykotiske symptomer funker ikke altid. Du har rett i det. Men å helle bensin på bålet hjelper iallfall ikke.

Helle bensin på bålet ved å fortelle sannheten? Du må la folk tro på det de vil, alle går ikke i dine sko. Alle har sin vei å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, stjernestøv skrev:

Helle bensin på bålet ved å fortelle sannheten? Du må la folk tro på det de vil, alle går ikke i dine sko. Alle har sin vei å gå.

Om det fins ånder eller ikke er jeg ikke sikker, men jeg vet det er skadelig å holde på med det. Jeg så hvordan venner fra meg blitt psykotisk. For mindre søvn trigger det også. Vi har i gen nytte av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Betti 11 skrev:

Om det fins ånder eller ikke er jeg ikke sikker, men jeg vet det er skadelig å holde på med det. Jeg så hvordan venner fra meg blitt psykotisk. For mindre søvn trigger det også. Vi har i gen nytte av det.

Ja men hva er egentlig psykose? Jeg bare lurer oppriktig på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja men hva er egentlig psykose? Jeg bare lurer oppriktig på det.

Kan ikke forklare det så godt. Vil ikke gi feilaktig info. Kan noe forklare det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Betti 11 skrev:

Kan ikke forklare det så godt. Vil ikke gi feilaktig info. Kan noe forklare det?

Nei det kan ikke jeg heller,bortsett fra at kanalene er åpne. I psykiatrien sier de filteret er borte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...