Gå til innhold

Sobrilspørsmål


Betti 11

Anbefalte innlegg

Kan jeg ta sobril en uke i strøk en tablett hver kveld? Når utvikler man toleranse av dosering. Jeg er skikkelig dårlig med uro og angsten og jeg forsøker det uten medisin, men nå holder jeg det ikke ut. Vanligvis tar jeg alle tre dager en tablett og hadde nå fem dager uten. Tok nå tre dager i dtrøk en tablett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som ikke kjenner deg godt kan svare på dette da det er svært store individuelle forskjeller. Du må nok spørre den som har skrevet ut medisinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kupton skrev:

Ingen som ikke kjenner deg godt kan svare på dette da det er svært store individuelle forskjeller. Du må nok spørre den som har skrevet ut medisinen.

Fastlegen sa det er o.k men jeg er litt usikker pga. skrekkhistorier  jeg hørte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Betti 11 skrev:

Fastlegen sa det er o.k men jeg er litt usikker pga. skrekkhistorier  jeg hørte.

Tviler på om du får noen alvorlig avhengighet av en ukes bruk.

Anonymkode: 1a945...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på om du får noen alvorlig avhengighet av en ukes bruk.

Anonymkode: 1a945...e04

Takk skal du har. Nå er det litt bedre. Jeg vil helst prøve uten medisin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Betti 11 skrev:

Fastlegen sa det er o.k men jeg er litt usikker pga. skrekkhistorier  jeg hørte.

Når det gjelder medisiner, skal en høre på fastlegen og ikke på skrekkhistorier enten en hører dem ute på bygda eller på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...