Gå til innhold

Ser du sesong 18000 av farmen, idol, skal vi danse osv.?


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Er feks Idol særlig interessant? Nå har det vært veldig mange sesonger, og de som vinner slår ikke igjennom som artister lengre. Er det interessant med slike talentshow? Er det ikke på tide å finne på noe nytt? Jeg gidder hvertfall ikke.

 

 

Samme med de andre reality sjangrene. Er folk som ikke har dusja, og må spise vassgraut fortsatt interessant?

 

Jeg fatter ikke at folk fortsatt ser på disse slitne konseptene. Mulig jeg er sær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

55 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Er feks Idol særlig interessant? Nå har det vært veldig mange sesonger, og de som vinner slår ikke igjennom som artister lengre. Er det interessant med slike talentshow? Er det ikke på tide å finne på noe nytt? Jeg gidder hvertfall ikke.

 

 

Samme med de andre reality sjangrene. Er folk som ikke har dusja, og må spise vassgraut fortsatt interessant?

 

Jeg fatter ikke at folk fortsatt ser på disse slitne konseptene. Mulig jeg er sær.

Nei, jeg ser ikke på (gammel) TV lenger.

Holder meg til Netflix, HBO og DVD'er.

Anonymkode: 42cbb...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Er feks Idol særlig interessant? Nå har det vært veldig mange sesonger, og de som vinner slår ikke igjennom som artister lengre. Er det interessant med slike talentshow? Er det ikke på tide å finne på noe nytt? Jeg gidder hvertfall ikke.

Samme med de andre reality sjangrene. Er folk som ikke har dusja, og må spise vassgraut fortsatt interessant?

Jeg fatter ikke at folk fortsatt ser på disse slitne konseptene. Mulig jeg er sær.

Idol har jeg aldri fulgt med på, Farmen har jeg sett for en del år siden, men nå har jeg inntrykk av at de fleste er der for å lage kvalm og sabotere og ikke for å styre en gård så det gidder jeg ikke å se på lengre, med unntak av Kjendisfarmen som virkelig var morsomt! :D Men om jeg gidder se neste sesong av Kjendisfarmen vet jeg ikke, vet vel knapt hvem noen av kjendisene er.

Skal vi danse ser jentungen og jeg på, i høst har vi virkelig kost oss og er enige om at i kveld blir det en drømmefinale! Gleder oss til det! 

Men disse seriene som "Paradise Hotel", "Ex on the Beach" og de der - de ser ingen av oss her i huset på, makan til tulleprogrammer, får jo inntrykk av at mange som er med der skulle vært beskyttet mot seg selv rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, som deg fatter jeg ikke hvem de er de som ser på dette. Sikkert eldre generasjon, min mor ser feks Farmen vet jeg. Selv syns jeg han der ekle Gaute Grøtta Grav er en av de værste jeg ser og hører. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker ikke penger på TV. Begynner de å ta betalt for radio så kan de bare komme å hente radioen jeg har.

Anonymkode: bb5f8...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker ikke penger på TV. Begynner de å ta betalt for radio så kan de bare komme å hente radioen jeg har.

Anonymkode: bb5f8...cea

Hm, høres kjedelig ut. Godt du har internett da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...