Gå til innhold

Synes du at hypomani er bare fantastisk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes at hypomani er en blanding av fantastisk og forferdelig. Jeg opplever det veldig positivt, men med unntak av at jeg kan bli sliten. Når jeg er kjempetrøtt men ikke får sove. Når jeg setter meg ned for å se på tv eller noe, og uroen river i kroppen. Angsten som øker. Synes du at hypomani bare er fantastisk, eller er det noe som oppleves negativt for deg? Googler man det, ser det jo ut som om det bare er fryd og gammen. 

Anonymkode: 937f1...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest elina777

Jeg syns ikke det bare er fantastisk med irritasjonen og aggresjonen mot andre, men manisk psykose syns jeg var vidunderlig i begynnelsen og helvete etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det å være hypoman er nydelig, flyter liksom på en rosa sky. Får ikke brukt den økte energien til noe konstruktivt da, for jeg surrer bare rundt. Godt å kunne le mye, samtidig så blir jeg noe ukritisk til hva jeg sier og til hvem. Nettene blir lange, selv om jeg har det bra (sover bare 2-4 timer i de periodene) Surrer litt med penger også og det er jo dumt. 

Når jeg lander så kommer gjerne nedturen og den er ikke noe særlig. Har de siste gangene greid å "kvele" det i begynnelsen med å kjøre på med ekstra sovemedisin, samt andre tiltak som jeg vet kan roe ned. Det har heldigvis fungert. 

Så alt i alt synes jeg det jevne er det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...