Gå til innhold

Kupton: har fått skikkelig angst for munnhulekreft


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er sikkert helt teit, og jeg er redd for å gå til legen siden han sikkert ikke kommer til å skjønne hva jeg prater om en gang.

Jeg har blitt obs på at jeg har en ujevnhet inne i munnen, på kinnet, bakerst, øverst ved siden av den bakerste jekselen. Den har omtrent samme farge som slimhinnen ellers. Kanskje litt mer rosa. Det er en slags fold/tapp/liten utvekst, og den stikker litt ut, på en måte. Resten av kinnet er jo helt glatt. Vanskelig å beskrive den. Den er myk, ikke sår, gjør ikke vondt. Kjennes ut som om den går i et med slimhinnen, og ikke har vokst bakover eller noe. Kjennes ikke ut som en kul. Mer som en tapp i slimhinnen. Størrelse som to knappenålshoder, ca. Lymfeknutene i området kjennes normale. Ikke vondt i øret eller kjeven. Ellers frisk, men har angst. Kvinne, 28. Aldri røyka eller snust. Ikke drukket alkohol på åtte år. Ikke kreft i nærmeste familie.

Nå har jeg altså fått helt lammende angst pga denne tingen. Føler meg helt kald og nummen, og har skikkelig dødsangst. Får ikke sove. Tar tunga borti hele tiden. Må se i speilet med lommelykt hele tiden. Helt obsest. Jeg er redd oralsex kan ha gitt HPV-virus, eller noe. Har kun gjort det med en partner. Vi har vært sammen i ti år, begge jomfruer fra start.

Er det noe jeg bør gå til legen med? Skal jeg vente og se om det vokser? Eller er dette angst uten god grunn? 

Anonymkode: e9028...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert helt teit, og jeg er redd for å gå til legen siden han sikkert ikke kommer til å skjønne hva jeg prater om en gang.