Gå til innhold

Lei


Mëmëso

Anbefalte innlegg

I vår, da jeg bare tok 150 mg Wellbutrin var jeg mer velfungerende enn jeg har vært på nesten så lenge jeg kan huske. Både depresjonen og mine evigvarende redsler for å snakke med ukjente og bekjente forsvant. Ringe og snakke i tlf. var helt greit. Jeg var imøtekommende og tenkte ikke over at det skulle være skummelt snakke på tomannshånd med noen. Jeg syntes det var gøy å lage i stand selskap, hadde overskudd. Jeg fikk motivasjon, og engasjement og begynte å gjøre endringer for å endre livet mitt. Jeg føler kanskje at jeg til og med gikk litt for langt, noe som gjør at jeg nå ikke tør å møte visse mennesker, det er sikkert en tilvenning/justeringssak.

Uansett, det er jo ikke den virkningen jeg får nå av Wellbutrinen, jeg har energi nok i kroppen men hodet henger ikke med, og jeg begynner å tenke på om det er noen vits å trene og gjøre andre ting som er bra for meg. Og det enda jeg tar både litium og Seroquel ved siden av, som jeg har forstått skal forsterke virkningen av Wellbutrin? Siste serumspeil av Wellbutrin 150 mg. var en del over 4000, og litium 83 mg. var på 0.4 Er dette nok? Burde jeg ha fått ta f.eks. Cipralex i tillegg, eller mer av Wellbutrin eller litium. Eller kan det rett og slett være at det er selve utredninga som gjør at jeg ikke faller på plass i hodet denne gangen, men fortsatt er så redd for ting? Jeg hadde sånn håpet at bare jeg fikk Wellbutrin igjen skulle det meste falle på plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest elina777

0,4 på litium er iallfall for lite

wellbutrin gjorde ingenting for meg, var like deprimert, og kjente mark i hjernen og så demoner

 

men jeg fikk aldri prøvd 300 mg da

Endret av elina777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...