Gå til innhold

I går kveld

Anbefalte innlegg

girlunknown

-da gråt jeg

Tårene rant og rant, lenge. Naboen hørte at jeg gråt, og lurte på om han skulle gå ned og spørre om det var noe han kunne gjøre. Det fortalte han meg i morges da jeg snakket med han. Da jeg kom på skolen i dag var det ei i klassen og en lærer som merket at jeg var utafor, og kommenterte det. Egentlig var det godt at noen så det.

Skrev et dikt i natt, her er det:

I'm hurting inside,

the pain is so strong.

I'm crying now.

Feel so alone.

Nobody there

to put arms around me.

Going to sleep,

hoping the nightmare won't come.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44555-i-g%C3%A5r-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Velger å være anonym jeg

Noen ganger kan tårer være en befrielse...Andre ganger et stengsel...

Selv har jeg ikke grått på lenge - klarer ikke. Men, jeg har sluppet unna mareritt i lengre perioder nå...Håper du og gjør det.

Støtt deg til, og len deg mot de som er glad i deg. Du har en god støtte i han du er sammen med. Han er en flott mann.

Mange mennesker ser at man ikke har det bra, men, ofte tør de ikke involvere seg. De tør ikke høre sanheten. Det er trist, men dessverre sant.

Bra at noen endelig så deg - og at du ikke hadde det bra. Det er fint om mennesker åpner øynene litt mer.

Du er en flott jente, og du er sterk - i alle fall hva jeg har sett av deg.

Ønsker deg all lykke.

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44555-i-g%C3%A5r-kveld/#findComment-167862
Del på andre sider

Noen ganger kan tårer være en befrielse...Andre ganger et stengsel...

Selv har jeg ikke grått på lenge - klarer ikke. Men, jeg har sluppet unna mareritt i lengre perioder nå...Håper du og gjør det.

Støtt deg til, og len deg mot de som er glad i deg. Du har en god støtte i han du er sammen med. Han er en flott mann.

Mange mennesker ser at man ikke har det bra, men, ofte tør de ikke involvere seg. De tør ikke høre sanheten. Det er trist, men dessverre sant.

Bra at noen endelig så deg - og at du ikke hadde det bra. Det er fint om mennesker åpner øynene litt mer.

Du er en flott jente, og du er sterk - i alle fall hva jeg har sett av deg.

Ønsker deg all lykke.

*klem*

*forsiktig klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44555-i-g%C3%A5r-kveld/#findComment-168428
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...