Gå til innhold
AnonymBruker

Kupton/Hadde du ville svart?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg gikk til behandler i over 13 år oftest 2 ganger i uka og ble tungt medisinert. Slutta da han slutta i jobben og jeg ble stående på "bar bakke". Tok kontakt med behandler for en stund sia via epost og spurte om jeg hadde hatt en psykoselidelse. Fikk ingen svar. Vet han har lest eposten. Ville du ha svart Kupton på en slik henvendelse? Det er viktig for meg å vite om jeg har hatt en psykoselidelse for videre medisinering, er dårlig. Fastlegen er helt ny og ikke til stor hjelp..

Anonymkode: 598af...6b5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

kupton

Ja, helt klart.

Men jeg undres: Gikk du i 13 år uten å få en diagnose? Ble det ikke sendt epikrise til fastlegen du terapien ble avsluttet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
4 minutter siden, kupton skrev:

Ja, helt klart.

Men jeg undres: Gikk du i 13 år uten å få en diagnose? Ble det ikke sendt epikrise til fastlegen du terapien ble avsluttet?

Skulle ønske flere var som deg... Fikk diagnosen bipolar 2, men er i tvil om den stemmer. Uansett aner jeg ikke om jeg har hatt en psykoselidelse. Står ingenting om dette i epikrisen.. Epikrisen inneholder ikke stort med informasjon. Ble aldri satt opp en behandlingsplan heller. Kanskje jeg er kravstor, men hadde vært hyggelig og nyttig om behandler svarte. Et svar at han ikke kan hjelpe meg er bedre enn ingen svar.

Anonymkode: 598af...6b5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kupton

Du har ikke vært innlagt for det, det er ikke nevnt i terapien, det står ikke i epikrisen. Min konklusjon: Det er særdeles usannsynlig at du har vært psykotisk. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her