Gå til innhold

Kupton/Hadde du ville svart?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gikk til behandler i over 13 år oftest 2 ganger i uka og ble tungt medisinert. Slutta da han slutta i jobben og jeg ble stående på "bar bakke". Tok kontakt med behandler for en stund sia via epost og spurte om jeg hadde hatt en psykoselidelse. Fikk ingen svar. Vet han har lest eposten. Ville du ha svart Kupton på en slik henvendelse? Det er viktig for meg å vite om jeg har hatt en psykoselidelse for videre medisinering, er dårlig. Fastlegen er helt ny og ikke til stor hjelp..

Anonymkode: 598af...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, kupton skrev:

Ja, helt klart.

Men jeg undres: Gikk du i 13 år uten å få en diagnose? Ble det ikke sendt epikrise til fastlegen du terapien ble avsluttet?

Skulle ønske flere var som deg... Fikk diagnosen bipolar 2, men er i tvil om den stemmer. Uansett aner jeg ikke om jeg har hatt en psykoselidelse. Står ingenting om dette i epikrisen.. Epikrisen inneholder ikke stort med informasjon. Ble aldri satt opp en behandlingsplan heller. Kanskje jeg er kravstor, men hadde vært hyggelig og nyttig om behandler svarte. Et svar at han ikke kan hjelpe meg er bedre enn ingen svar.

Anonymkode: 598af...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke vært innlagt for det, det er ikke nevnt i terapien, det står ikke i epikrisen. Min konklusjon: Det er særdeles usannsynlig at du har vært psykotisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...