AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 Skrevet 21. november 2018 Jeg har fått Anafranil mot angst og depresjon, fordi ingen SSRI eller andre AD har gjort noe særlig nytte. Leser på et annet sted at NHD også anbefaler dette når SSRI har feilet. Noen erfaringer? Hvilken dose stod/står du på? Anonymkode: eb6ec...8f7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 Skrevet 15. september 2020 Kan jeg få lov å trekke frem igjen denne tråden? Anonymkode: 25886...f8e 0 Siter
ISW Skrevet 15. september 2020 Skrevet 15. september 2020 Det er spesielt ved tvangslidelse at Anafranil har vist effekt når SSRI ikke har fungert tilfredsstillende. Anafranil er ikke et SSRI, men virker som et meget potent SNRI, hvis man kan kalle den for det (den er et trisyklisk AD). Jeg mener å ha lest at 70% blir bedre eller vesentlig bedre av å bruke det. Bivirkningene er ofte litt flere enn for SSRI, typisk munntørrhet, hjertebank og kvalme. Noen opplever også økt sultfølelse og redusert sexlyst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.