Gå til innhold

Tatt for mye litium

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har klart å surre slik at jeg har tatt både dosen for morgenen og kvelden i dag tidlig, altså 2 x 83mg i stedenfor 1 x 83mg. Kan jeg blir dårlig av det?

Anonymkode: 89b57...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, kupton skrev:

Nei, det går bra. Ikke ta i kveld. Generelt skal en være svært nøye med litiumdosering. 

Takk for svar! Har vært meget nøye med det, har aldri skjedd før, vet ikke hva jeg har surret med. Bruker dosett for å ha god kontroll. Skal ikke ta i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du to ruter på dosetten for hver dag? Altså én egen luke for morgen og én egen for kveld? Eller har du bare en luke for hver dag?

Lettere å gjøre riktig om man har to luker i alle fall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kissejanson skrev:

Har du to ruter på dosetten for hver dag? Altså én egen luke for morgen og én egen for kveld? Eller har du bare en luke for hver dag?

Lettere å gjøre riktig om man har to luker i alle fall:-)

Jeg har en luke og har klart meg fint helt til i dag. Har klart å ta medisin helt riktig i et år helt til i dag så satser på at det var et engangs tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...