AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 Skrevet 22. november 2018 Har klart å surre slik at jeg har tatt både dosen for morgenen og kvelden i dag tidlig, altså 2 x 83mg i stedenfor 1 x 83mg. Kan jeg blir dårlig av det? Anonymkode: 89b57...d11 0 Siter
kupton Skrevet 22. november 2018 Skrevet 22. november 2018 Nei, det går bra. Ikke ta i kveld. Generelt skal en være svært nøye med litiumdosering. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 Skrevet 22. november 2018 23 minutter siden, kupton skrev: Nei, det går bra. Ikke ta i kveld. Generelt skal en være svært nøye med litiumdosering. Takk for svar! Har vært meget nøye med det, har aldri skjedd før, vet ikke hva jeg har surret med. Bruker dosett for å ha god kontroll. Skal ikke ta i kveld. Anonymkode: 89b57...d11 0 Siter
Kissejanson Skrevet 22. november 2018 Skrevet 22. november 2018 Har du to ruter på dosetten for hver dag? Altså én egen luke for morgen og én egen for kveld? Eller har du bare en luke for hver dag? Lettere å gjøre riktig om man har to luker i alle fall:-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 Skrevet 22. november 2018 1 time siden, Kissejanson skrev: Har du to ruter på dosetten for hver dag? Altså én egen luke for morgen og én egen for kveld? Eller har du bare en luke for hver dag? Lettere å gjøre riktig om man har to luker i alle fall:-) Jeg har en luke og har klart meg fint helt til i dag. Har klart å ta medisin helt riktig i et år helt til i dag så satser på at det var et engangs tilfelle. Anonymkode: 89b57...d11 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.