Gå til innhold

Barn som pårørende

Anbefalte innlegg

Hvordan ble dine barn møtt som pårørende når du var innlagt ?

Mine fikk kjeks , saft på lekerom med meg og far og  ble snakket vennlig til. Videre hadde de pårørende samtale  med og uten meg til stede. Her var det med to fra personalet. 

Jeg ble og møtt med spørsmål om hvordan jeg ville holde kontakt med barna under opphold. 

Anonymkode: 12ec9...b24

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/445590-barn-som-p%C3%A5r%C3%B8rende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke barn og aldri vært i  denne situasjon, men jeg synes dette høres umenneskelig lite ut både for deg og barna. Det må være mulig å få til naturlig samvær mere synes jeg. De følsesmessige belastninger kan kanskje trenges og luftes og snakkes om. Men jeg kjenner ikke regelverket som ligger til grunn.

Anonymkode: db4d7...ed6

Mitt barn fikk se seg litt rundt om på avdelingen. Dette for å trygge barnet om at mor hadde det bra der hun var. Dette ble selvfølgelig gjort i en veldig rolig periode på avdelingen og med flere personal til stede sånn i tilfelle. Etter det så satt vi litt på rommet mitt før vi gikk ut av avdelingen. Dette ble også gjort etter at jeg hadde kommet meg betraktelig. 

Ellers så kom hun når jeg hadde utgang med personalet og da gikk vi ut på en lekeplass i nærheten. Jeg følte den gangen at personalet møtte min datter på en god måte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...