Gå til innhold

Fluoxetin.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Vil slutte med det nå, det går vel greit å kutte tvert når det bare er 10 mg? Det hjelper meg ikke. 

Here we go again.... 😣

Anonymkode: ca57c...665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Here we go again.... 😣

Anonymkode: ca57c...665

Dette er jo ikke ap men ad, det er ikke vits i at jeg tar det når det ikke har noe for seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Dette er jo ikke ap men ad, det er ikke vits i at jeg tar det når det ikke har noe for seg. 

Hvor lenge har du gått på det da?

Anonymkode: ca57c...665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har du gått på det da?

Anonymkode: ca57c...665

Tror det er rundt to måneder nå. Og det er jo bare 10 mg, dessuten føler jeg meg ikke deprimert lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror det er rundt to måneder nå. Og det er jo bare 10 mg, dessuten føler jeg meg ikke deprimert lenger. 

Kanskje derfor du ikke er deprimert???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, emilie321 skrev:

Kanskje derfor du ikke er deprimert???

Tror ikke 10 mg hjelper. Det har nok gått over av seg selv,vil ikke ta mer medisin enn nødvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror ikke 10 mg hjelper. Det har nok gått over av seg selv,vil ikke ta mer medisin enn nødvendig. 

Dumt å slutte hvis det er medisinen som hjelper.

Anonymkode: ca57c...665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror ikke 10 mg hjelper. Det har nok gått over av seg selv,vil ikke ta mer medisin enn nødvendig. 

Grunnen til at du ikke føler deg deperimert lenger er fordi medisinen hjelper. Kort og godt. Hvorfor tror du ikke at medisinen har hjulpet deg? Fordi du så inderlig ønsker at det har gått over av seg selv og at du ikke trenger medisiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dumt å slutte hvis det er medisinen som hjelper.

Anonymkode: ca57c...665

Tror bare ikke 10 mg hjelper, det er jo så lite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Lillemus skrev:

Grunnen til at du ikke føler deg deperimert lenger er fordi medisinen hjelper. Kort og godt. Hvorfor tror du ikke at medisinen har hjulpet deg? Fordi du så inderlig ønsker at det har gått over av seg selv og at du ikke trenger medisiner. 

Bare 10 mg? Tok ikke i dag, får se hvordan det går. Ja tror ikke jeg trenger det og tror det har gått over av seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Bare 10 mg? Tok ikke i dag, får se hvordan det går. Ja tror ikke jeg trenger det og tror det har gått over av seg selv. 

*sukk* Dette har vi jo sett mange ganger her inne, ikke bare med deg, at etter en stund på medisiner så føler man seg frisk og tenker at "Nå trenger jeg ikke medisiner lenger!" og kutter dem ut og kort tid etter er det på'n igjen... Skjønner dere virkelig ikke at et er på grunn av medisinene dere føler dere bedre og friskere????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lillemus skrev:

*sukk* Dette har vi jo sett mange ganger her inne, ikke bare med deg, at etter en stund på medisiner så føler man seg frisk og tenker at "Nå trenger jeg ikke medisiner lenger!" og kutter dem ut og kort tid etter er det på'n igjen... Skjønner dere virkelig ikke at et er på grunn av medisinene dere føler dere bedre og friskere????

Jeg skjønner det ikke nei, at 10 mg har gjort meg bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, stjernestøv skrev:

Tror bare ikke 10 mg hjelper, det er jo så lite. 

Hvis 10 mg ikke virker, hvorfor finnes denne størrelsen, tror du?

Jeg har ikke peiling på medisiner, men ingeniøren i meg protesterer på at det finnes doser som ikke har noen virkning. Gjelder det giftstoffer også, liksom - at man må ta mer enn 10 mg for å merke noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, laban skrev:

Hvis 10 mg ikke virker, hvorfor finnes denne størrelsen, tror du?

Jeg har ikke peiling på medisiner, men ingeniøren i meg protesterer på at det finnes doser som ikke har noen virkning. Gjelder det giftstoffer også, liksom - at man må ta mer enn 10 mg for å merke noe?

Vet ikke jeg. Men orker bare ikke ta det mer, føler det har ingen virkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Vet ikke jeg. Men orker bare ikke ta det mer, føler det har ingen virkning.

Men herregud, du sier du ikke er deprimert lenger. SER DU VIRKELIG IKKE SAMMENHENGEN?

Anonymkode: ca57c...665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men herregud, du sier du ikke er deprimert lenger. SER DU VIRKELIG IKKE SAMMENHENGEN?

Anonymkode: ca57c...665

Syns bare det er rart hvis 10 mg virker på depresjon. Kan jo hende det har gått over av seg selv, jeg vil ikke ta medisin jeg ikke trenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, stjernestøv skrev:

Syns bare det er rart hvis 10 mg virker på depresjon. Kan jo hende det har gått over av seg selv, jeg vil ikke ta medisin jeg ikke trenger. 

Hvis du får lungebetennelse og begynner på penicillin og føler deg bedre etter et par dager, vil du da også mene at det er kroppen som har ordnet opp selv og droppe resten av penicillinkuren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig........ 

ja ja, bare kutt ut medisinen, men ikke klag når du blir dårlig igjen er du snill. Når du tar et så dumt og bevisst valg må du ta konsekvensene. 

Anonymkode: 4b47d...15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Lillemus skrev:

Hvis du får lungebetennelse og begynner på penicillin og føler deg bedre etter et par dager, vil du da også mene at det er kroppen som har ordnet opp selv og droppe resten av penicillinkuren?

Vet ikke jeg. Og er redd fluoxetin forsterker xeplion, tror det skjedde med risperdal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...