Gå til innhold

Graviditets test


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Hvordan ville dere tolket denne graviditets testen? Det rosa i visningsfeltet forsvant aldri helt, men streken synes godt synes jeg. Tok clearblue digital og "strek" test en liten stund etter, begge ble negative. Er 13 dpo. Kan jeg være gravid? Eller bare falsk positiv? 

B455EE40-35C4-40D4-8F9A-879999FBB306.jpeg

Anonymkode: 58585...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finnes det falsk positiv? Tror ikke det, falsk negativ er derimot ikke uvanlig. Men siden du er så usikker, og det skjønner jeg godt med to negative i tillegg til denne, så ville jeg stukket innom legen for en blodprøve, de er sikre.

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Hvis 13 dpo betyr 13 dager etter eggløsning, så synes jeg at du skal vente noen dager, helst en uke med å ta en ny test. Du skal ikke be om blodprøve hos din fastlege, det er det ingen grunn til. Litt mer tålmodighet!

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøveprøveprøve

Dpo- days past ovulation. 13 dager siden eggeløsning!  jaa det var det med tålmodighet da.. hehe. Så å få en strek som på bildet skal ganske mye til om man ikke er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, laban skrev:

Dager På Overtid, kanskje?

Tydeligvis ikke. 

3 minutter siden, Prøveprøveprøve skrev:

Dpo - days past ovulation. 13 dager siden eggløsning!

Da synes jeg absolutt du skal vente og se, du får bare usikre resultater uansett. Ta en test med morgenurin hvis du ikke får mensen til forventet tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøveprøveprøve
5 minutter siden, laban skrev:

Tydeligvis ikke. 

Da synes jeg absolutt du skal vente og se, du får bare usikre resultater uansett. Ta en test med morgenurin hvis du ikke får mensen til forventet tid.

Okei! Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...