Gå til innhold

Hvorfor var jeg aldri blant de heldige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

-som hadde foreldre som tok vare på meg?

-som har en ektemann som gir meg trygghet, omsorg, og kjærlighet?

Anonymkode: 7dbe6...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

-som hadde foreldre som tok vare på meg?

-som har en ektemann som gir meg trygghet, omsorg, og kjærlighet?

Anonymkode: 7dbe6...c8e

Jeg er sånn sett i samme bås som deg, men jeg velger å fokusere på det jeg faktisk har. Og at jeg er født og bor i Norge, det gjør at jeg slipper å bo på gata eller mest sannsynlig hadde vært død.

Jeg har også en kranglete kropp, men synes jeg tross alt er heldig som får så god hjelp til å håndtere dette.

Kan du ikke prøve å finne noe som er positivt i hverdagen din? Istedenfor å fokusere bare på det som er negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

-som hadde foreldre som tok vare på meg?

-som har en ektemann som gir meg trygghet, omsorg, og kjærlighet?

Anonymkode: 7dbe6...c8e

Sånn er livet, man må gjøre det beste ut av det ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Sånn er livet, man må gjøre det beste ut av det ❤️ 

Orker ikke mer. Er så uendelig trist.

Anonymkode: 7dbe6...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, emilie321 skrev:

Jeg er sånn sett i samme bås som deg, men jeg velger å fokusere på det jeg faktisk har. Og at jeg er født og bor i Norge, det gjør at jeg slipper å bo på gata eller mest sannsynlig hadde vært død.

Jeg har også en kranglete kropp, men synes jeg tross alt er heldig som får så god hjelp til å håndtere dette.

Kan du ikke prøve å finne noe som er positivt i hverdagen din? Istedenfor å fokusere bare på det som er negativt.

Jeg har alltid tenkt som deg. At jeg er veldig heldig som bor i ett av verdens beste land. At jeg har tak over hodet, mat i og klær i overflod. Landet mitt er fredelig og fritt. Osv. Men når man mangler kjærlighet i livet, tror jeg man likevel mangler alt.

Anonymkode: 7dbe6...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Orker ikke mer. Er så uendelig trist.

Anonymkode: 7dbe6...c8e

Å så trist å høre,har vært der selv så vit at det er håp. Varme tanker til deg ❤️ Jeg har et håp for deg også at om det vil bli bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid tenkt som deg. At jeg er veldig heldig som bor i ett av verdens beste land. At jeg har tak over hodet, mat i og klær i overflod. Landet mitt er fredelig og fritt. Osv. Men når man mangler kjærlighet i livet, tror jeg man likevel mangler alt.

Anonymkode: 7dbe6...c8e

Kan være enig med deg der, men er du glad i deg selv?  Før hatet jeg meg selv, men nå er det ikke slik bestandig, bare innimellom. Når en har det bedre er det også lettere å få kjærlighet av andre (tror jeg da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, emilie321 skrev:

Kan være enig med deg der, men er du glad i deg selv?  Før hatet jeg meg selv, men nå er det ikke slik bestandig, bare innimellom. Når en har det bedre er det også lettere å få kjærlighet av andre (tror jeg da)

Samme som deg. Jeg hater meg selv av og til/ innimellom. Før var det mer konstant. 

Anonymkode: 7dbe6...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Å så trist å høre,har vært der selv så vit at det er håp. Varme tanker til deg ❤️ Jeg har et håp for deg også at om det vil bli bedre. 

Tusen takk, søte stjernestøv! 

Anonymkode: 7dbe6...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hva skal man gjøre når der ingen hjelp er å få. I mange kommuner er kassa til hjelpetiltak tommere enn noen gang. Ofte på grunn av feilbruk av de som har matt og har makta.

Anonymkode: e575d...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror saken er at man stedene  man skulle gi hjelp mangler ressurser selv til viktige ting. Dette er årsaken tror jeg til masse unødvendig kanskje tragedie. Dette er mitt inntrykk selv om innimellom er der jo positive ting det skal ikke forbigås ,men det hjelper lite til de som trenger hjelp og støtte og kanskje bare time hos psykolog eller psykiater eller å komme videre med sin sak eller sitt behandlingsforløp. Det mye trist lesning for å si det slik. Det er lite råd og tips å gi føler jeg.

Anonymkode: e575d...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor forskjellsbehandling i dag tror jeg i vår verden. Samtidig tror alle nå har det vanskelig mer eller mindre,  men noen rammes så mye hardere.

Anonymkode: e575d...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...