Gå til innhold

Hvorfor gir lithium vektøkning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg forstår den enkle teorien at vi legger på oss hvis vi inntar mer kalorier enn vi forbrenner. Men samme teori gjelder også uten medisiner.

Så hva er det da som gjør det så vanskelig å holde vekter ved bruk av lithium?

Anonymkode: ebfbb...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For min del så er jeg veldig tørst også drikker jeg ganske mye mer enn jeg gjorde før jeg begynte på litium, men jeg har ingen vektøkning. Hjernen min tenker heller ikke pizza, burger, cola :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
3 timer siden, Fionys skrev:

For min del så er jeg veldig tørst også drikker jeg ganske mye mer enn jeg gjorde før jeg begynte på litium, men jeg har ingen vektøkning. Hjernen min tenker heller ikke pizza, burger, cola :D 

Hjernen min gjør ikke det nå lenger etter at jeg fikk tillegg av topimax 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, elina777 skrev:

Hjernen min gjør ikke det nå lenger etter at jeg fikk tillegg av topimax 

Er man i utgangspunktet en som er glad i mat så tror jeg det er lite som skal til for å spise for mye. Jeg er i utgangspunktet ikke glad i mat og mat for meg er kun en nødvendighet for at man skal leve, derfor skal det mye til for at jeg overspiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, elina777 skrev:

Jeg våkner om natta og drikker cola light 1,5 liter gjennom natta. Kjempeslitsom medisin

Haha, jeg har alltid en 1,5 l brus stående på nattbordet. Stakkars tennene 😬

1 time siden, elina777 skrev:

Jeg våkner om natta og drikker cola light 1,5 liter gjennom natta. Kjempeslitsom medisin

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker stort sett bare kaffe og vann, så tørsten kan ikke være årsaken. Enten er det forbrenningen som er gått ned, eller metthetsfølelsen som er endret. Kanskje begge deler.

Anonymkode: ebfbb...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...