Gå til innhold

Problemer med utflod


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med utflod. Den er hvit og gul og noen ganger når jeg setter meg på do renner det ut av skjeden (kan iblandt se ut som som snørr i konsistensen)..var hos legen hvor han så i underlivet og konkluderte med at det var sopp og at skjedeinngangen min var veldig rød og hoven. 
har tatt diflucan 3 ganger denne uka og skal bruke den hver uke framover (utskrevet av lege). Ser null framgang, er lite mye utflod, kløe og svie hele tiden. Er mange ganger øm i korsryggen og magen murrer..

Jeg har testet meg flere ganger for klamydia og gonore men har ikke fått noe utslag på det, likevel har jeg alltid en mistanke om at det er det..kan prøvene ha vært feil? For meg høres det veldig ut som dette er en kjønnssykdom.

Tror faktisk jeg har testet meg 6 ganger nå, hvor det har vært negativt. Men jeg skal teste meg på nytt imorgen!

Anonymkode: d75f8...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Noen kvinner har mye utflod uten at man finner noe unormalt. Nå vet jeg dessverre ikke hvor gammel du er, årsak til utflod kan endre seg med alderen

Du har testet deg for kjønnssykdommer, det er bra, og det behøver du ikke å gjøre om og om, med mindre du har fått ny partner.

Gul utflod tyder ikke på sopp. Ved sopp er det hvit, grynet/klumpet utflod.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har problemer med utflod. Den er hvit og gul og noen ganger når jeg setter meg på do renner det ut av skjeden (kan iblandt se ut som som snørr i konsistensen)..var hos legen hvor han så i underlivet og konkluderte med at det var sopp og at skjedeinngangen min var veldig rød og hoven. 
har tatt diflucan 3 ganger denne uka og skal bruke den hver uke framover (utskrevet av lege). Ser null framgang, er lite mye utflod, kløe og svie hele tiden. Er mange ganger øm i korsryggen og magen murrer..

Jeg har testet meg flere ganger for klamydia og gonore men har ikke fått noe utslag på det, likevel har jeg alltid en mistanke om at det er det..kan prøvene ha vært feil? For meg høres det veldig ut som dette er en kjønnssykdom.

Tror faktisk jeg har testet meg 6 ganger nå, hvor det har vært negativt. Men jeg skal teste meg på nytt imorgen!

Anonymkode: d75f8...09f

Kan du være gravid?😊

Anonymkode: bc64e...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...