Gå til innhold

Nyoppstått PMS etter SA/BO


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!  

Jeg hadde dessverre en kjemisk graviditet 4+4, i mai-18 og så en BO i august-18, 9+3, Fikk cytotec og alt kom ut. Har et friskt barn på 2 år fra før. 

Jeg fikk mensen tilbake etter 29 dager og har så hatt 2 sykluser til på 29 dager. Siste syklusen min nå var bare på 25 dager. Fra tidligere har jeg stort sett ligget mellom 27-28 dager men enkelt mnd har jeg hatt sykluser på både 24 og 31 dager...

Det som imidlertid er nytt nå etter BO’en er at jeg har fått skikkelige PMS plager med oppblåsthet, murring og stikk i underlivet, kviser, kvalme og nedstemthet. Dette har jeg i 3 sykluser nå trodd har vært graviditetssymptomer da jeg har tydelig kjent disse symptomene ved tidlig svangerskap de 3 gangene jeg faktisk har vært gravid og aldri utenom disse gangene, i alle fall ikke murring og stikking i livmor. 

Jeg er nå på vei inn i min 4.prøveperiode og gruer meg til EL og de to ukene etterpå... Ventetiden er grusom spesielt når jeg kjenner så mye i magen som jeg har kjent før som har resultert i en positiv graviditetstest... Jeg er blitt veldig negativ nå etter 3 mnd med skuffelser og forbereder meg allerede på at desember heller ikke kommer til å være vår måned...😕 

Kommer disse PMS plagene av hormonell ubalanse etter aborten? Hindrer PMS/hormonene meg i å bli gravid? Vil evt hormonell ubalanse rette seg spontant etter en stund? Bør jeg oppsøke akupunktør? Eller ta kosttilskudd som «bidronninggele» eller «Wild Yam» eller andre ting? 

hilsen forvirret og utålmodig 

Anonymkode: 2e4bc...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...