Gå til innhold

Positivt


Villanda

Anbefalte innlegg

.. i livet mitt akkurat nå:

Får øke Wellbutrin til 300 mg.

Får høre Anders Lund i morgen eller torsdag. Var ikke han en av Kuptons anbefalinger (Men forventer ikke han går inn på doseringer i den settingen)?

Det går fint på jobb.

Gleder meg litt til helga.

En del som er langt fra tipp topp, men dette var en positiv tråd.

Hva gleder du deg over akkurat nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Villanda skrev:

.. i livet mitt akkurat nå:

Får øke Wellbutrin til 300 mg.

Får høre Anders Lund i morgen eller torsdag. Var ikke han en av Kuptons anbefalinger (Men forventer ikke han går inn på doseringer i den settingen)?

Det går fint på jobb.

Gleder meg litt til helga.

En del som er langt fra tipp topp, men dette var en positiv tråd.

Hva gleder du deg over akkurat nå?

Det gleder meg litt at mine evner ikke er så intense lenger, det kan bli ganske vilt. Så blir det kjekt å pynte til advent til helgen,jeg er så glad i å tenne lys. 

Godt du har noe å glede deg over ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Villanda skrev:

.. i livet mitt akkurat nå:

Får øke Wellbutrin til 300 mg.

Får høre Anders Lund i morgen eller torsdag. Var ikke han en av Kuptons anbefalinger (Men forventer ikke han går inn på doseringer i den settingen)?

Det går fint på jobb.

Gleder meg litt til helga.

En del som er langt fra tipp topp, men dette var en positiv tråd.

Hva gleder du deg over akkurat nå?

Så bra at det går fint med deg nå. Ingenting er bedre :)

Jeg gleder meg stort over min kjære datter og alt positivt som skjer i hennes liv nå. Flyter litt på hennes medgangs bølge. 

Gleder meg til en inspirasjonsdag jeg skal på imorgen (i forbindelse med den lille jobben jeg har) Føler at jeg er heldig akkurat nå :)

Gleder meg over at jeg smiler mer for tiden :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg over at jeg har jogga i dag, og at skritt-telleren viser 9050 skritt. Glad for at turen har roet tankene og "angsten" min litt. Ellers er jeg glad for at konsentrasjonen blir litt og litt bedre, og at jeg kan jobbe uanstrengt lenger og lenger før hjernen min føles overbelasta. Ellers er jeg takknemlig for at jeg har verdens beste mann (for meg) som holder ut med meg også når det går over stokk og stein. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...