AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Når behandleren sier: din problematikk kan best beskrives ut i fra bipolar lidelse. Men vi anser det som hensiktsmessig å få prate med et familiemedlem før diagnosen evt fastsettes. skal selvsagt la de få det. Men vil dette si at jeg har bipolar lidelse da? Litt godt i grunn å få svar på hvorfor jeg har slitt så lenge. Nå kan jeg kanskje få rette medisiner og hjelp! Anonymkode: 160da...fc1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Kanskje. Det høres ut som om de vurderer det, i alle fall. Da jeg var under utredning snakket psykologen min også med min nærmeste, noe som underbygget diagnosen ytterligere. Anonymkode: f57b1...417 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 28. november 2018 Del Skrevet 28. november 2018 Det er overveiende sannsynlig at du har BP. Komparentopplysninger vil sikre diagnosen evt også hjelpe til med mer spesifikk diagnostikk (ulike typer BP). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.