Gå til innhold

Har du merket fra medias side..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sett liknende særlig Dagsnytt atten som vel er blitt " nøkkelprogrammet derigården" mer enn noen gang. Alt er ikke så greit i dag tror jeg ,selv for NRK.

Anonymkode: f8132...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle disse maktmenneskenes liv koster ofte mer enn det smaker tror jeg. Meetoo og alt som har vært de siste åra er nok tegn på en bakside av medaljene.

Anonymkode: f8132...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaring og tid gjør også en jobb i samfunnet tror jeg. Man må bare prøve å huske det tror jeg.

Anonymkode: f8132...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer påfallende lite godt frem at alle er ikke like salig godt  fornøyde med tilstandene  her i Norge heller.Man velter bare alt over på uskyldige og lojale mennesker og lov og rett tolkes jo etter maktas forgodtbefinnende ofte. All anstendighet ofres på global galskap sitt alter synes jeg. Personlig tror  jeg  man vil merke at folk flest blir mere kresne ved neste demokratiske valgmulighet.

Men media er kanskje bare kjøpt og betalt mer enn noen gang.

Anonymkode: f8132...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer påfallende lite godt frem at alle er ikke like salig godt fornøyde med tilstandene her i Norge heller.

Gjør det? Jeg synes det kommer meget godt fram - det klages da tydelig overalt, selv om vi har det misunnelsesverdig godt.

Det er helt greit og på sin plass å kritisere ting som kan forbedres, men jeg synes vi har kommet svært høyt opp på behovsskalaen her i landet.  
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at mange av oss har det misunnelsesverdig godt og langt fra jævli i dag iallefall reint materielt. Men jeg  bare grøsser av mye av hva  jeg hører og ser i dag for øvrig. 

Anonymkode: f8132...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...