Gå til innhold

Liker jeg ham?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en fyr jeg har møtt ett par ganger. Han er en del eldre enn meg og jeg kjenner han ikke på noen måte! Jeg merker han har en humor som jeg liker og utover det er det ikke mye jeg faktisk vet om ham eller personligheten hans.Det merkelige er at jeg tenker ikke på ham når det er en stund siden jeg så ham sist men så snart vi møtes igjen dukker han opp i drømmene mine når jeg sover og tankene kan lett fyke tilbake til fjeset hans i dagene etterpå, Gjerne to uker i ettertid. hva faen? forstår ikke dette. Det er så rart! hver gang jeg tror det er borte kommer det tilbake igjen neste gang vi sees. Vil gjerne slippe unna det da det ALDRI kan bli noe mellom oss.. Jeg er selv i 20årene og han kan jeg tenke meg er rundt 35-40. Er jeg forelsket eller ??????? dette er jo helt krise!! Hvor lenge kan det være sånn tror dere?? Dette må jeg få satt en stopper for, helst raskt!😩

Anonymkode: e1a0f...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Kanskje du har et lite "crush"? Det vil vel gå over. De fleste av oss har vel en eller annen gang møtt noen vi ble betatt av.

Er det ikke godt å kjenne litt på å være litt forelsket da?

Endret av Stormwind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...