Gå til innhold

Helt grusomme rystende ting i radiodebatt i kveld.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enkelte samfunnsroller må ha for stor makt når så store uretter bare kan skje. Saken programmet handlet om gjaldt det barn sviktet av i  alle sikkerhetsnett i Norge.

Det skulle være mer om det i programmet Brennpunkt.

Bare ufattelig at noe sånt har funnet sted føler jeg mot forsvarsløse barn og at familien ikke har kunnet hjelpes.

 

Anonymkode: 527f9...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være lett å feiltolket ting men personen  det  handlet om stod så imponerende sterkog klar. Penger kan jo aldri  kompensere så store skader og ødeleggelser  i et menneskes liv ,men det "synliggjør" jo for oss alle at sånt må bare ikke skje med noen. 

Alt NRK tar opp er ikke håpløst. De har alltid gode hensikter tror jeg.

Anonymkode: 527f9...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Alt NRK tar opp er ikke håpløst. De har alltid gode hensikter tror jeg.

Anonymkode: 527f9...f79

Alt Maggie55 tar opp er ikke håpløst. Hun har alltid gode hensikter tror jeg. 

;)

Men her tror jeg du har bomma litt med innlegget ditt. Det virker som om du er en snill dame som ikke vil noen noe vondt. Men ofte kan det skapes et inntrykk hos meg at du ikke helt forstår verden på samme måte som flertallet. 

Alt godt til deg!

Anonymkode: 22f89...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...