Gå til innhold

Lang nese problem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei 

har et ganske smalt ansikt, dessverre , og  en altfor lang nese. Det jeg stusser på er om nesen kan virke lenger i et smalt ansikt? Har ufrivillig gått ned noen kg og føler nesen min har bare blitt enda lenger. 

 

Anonymkode: eca29...4be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke bekymre deg. 

Min nese er så lang at den er det første som synes og merkes når jeg f. eks. går i byen. Runder jeg et hushjørne, er det alltid nesa som kommer først. Tre minutter etterpå kommer kroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
6 timer siden, anbr42 skrev:

Ikke bekymre deg. 

Min nese er så lang at den er det første som synes og merkes når jeg f. eks. går i byen. Runder jeg et hushjørne, er det alltid nesa som kommer først. Tre minutter etterpå kommer kroppen. 

min nese er så flat at om jeg runder et hjørne, så kommer først jeg, så nesen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...