Gå til innhold

Neste utbetaling fra Nav (Uføretrygd)


Martin67

Anbefalte innlegg

Hei, 

Noen andre på uføretrygd her. Har et lite spørsmål. På min side, under "dine utbetanger", ser ikke neste utbetalinger. I dag er 5/12,  utbetalingen for desember skjer 12/12. Er neste utbetaling kommet opp hos noen av dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, har ikke kommet opp hos meg heller.. Hadde forventa å se det i dag. Kanskje det kommer i løpet av formiddagen?

God dag til deg Martin.

Anonymkode: 1dec8...12c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Martin67 skrev:

Hei, 

Noen andre på uføretrygd her. Har et lite spørsmål. På min side, under "dine utbetanger", ser ikke neste utbetalinger. I dag er 5/12,  utbetalingen for desember skjer 12/12. Er neste utbetaling kommet opp hos noen av dere andre?

Det kommer den 12. (sannsynligvis den 11.) . Så sånn er det.

Anonymkode: 2808e...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det kommer den 12. (sannsynligvis den 11.) . Så sånn er det.

Anonymkode: 2808e...b1f

Hei

Takk for svaren. 

Jeg er enig med deg om utbetalingsdatoen, men jeg snakker om kommende (neste) utbetalingsmeldingen. På nav siden finner:

I tjenesten Utbetalingsoversikt kan du se den kommende utbetalingen flere dager før selve utbetalingsdatoen i tabellen over. Disse datoene er 10/1, 7/2, 7/3, 11/4, 3/5, 13/6, 11/7, 8/8, 12/9, 10/10, 7/11, 5/12.

Kanskje forsinket? 

Ha en fin dag! 

Feriepenger:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei, har ikke kommet opp hos meg heller.. Hadde forventa å se det i dag. Kanskje det kommer i løpet av formiddagen?

God dag til deg Martin.

Anonymkode: 1dec8...12c

Hei

Tusen takk for svaren. 

Ha en fin dag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
14 timer siden, Martin67 skrev:

Hei, 

Noen andre på uføretrygd her. Har et lite spørsmål. På min side, under "dine utbetanger", ser ikke neste utbetalinger. I dag er 5/12,  utbetalingen for desember skjer 12/12. Er neste utbetaling kommet opp hos noen av dere andre?

hoss meg, den kommer når jeg har fjertet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får man halv skatt på trygd i desember?

Anonymkode: 9f10e...bbf

Ja. Tenk så snill Staten er.

Anonymkode: 2808e...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...