Gå til innhold

Fysisk syk?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det store problemet i livet og veldig tilbakevendende problemet i livet synes jeg er at det er så veldig  lett å gape over for mye.

Ta på sine skuldre ansvar man ikke har eller på noen måte kunne forstå. Eller ta på seg for mange oppgaver på en gang som man egentlig ikke har tid til.

Veldig mange går altfor ofte på akkord med seg selv tror jeg.

Alt det kan føre til utslitthet såvel psykisk som fysisk. Men det er ofte så vanskelig å gjøre om på gamle vaner eller innlært adferd synes jeg. Veldig mye er opp til en selv tror jeg. 

Anonymkode: 9a9d2...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt. Kroppslige plager som ikke kan forklares med annen sykdom er i mange tilfeller psyken som overfører sin smerte til kroppen. Jeg merker det godt, jo mindre stress jo mindre smerter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...