Gå til innhold

Grusom person?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg en grusom og fæl person når jeg fortjener å lide? 

Anonymkode: f174d...6c7

Hvorfor skulle du fortjene å lide? Og hvorfor lurer du på om du er en grusom person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg personlig tror ikke det.  Jeg tror bare indre og ytre press kan bli for stort for alle og hvordan vi reagerer har mye med vår kultur vi er i å gjøre. Mennesker som agerer på grusom måte fortjener mer hjelp enn noen synes jeg. Må ha det helt grusomt inne i seg og bør konsultere  lege spesialist og økonomi bør finnes til det synes jeg. Trenger man hjelp over lang tid bør det også være mulig. Dette er ofte det vanskelige å få til tror jeg men det trengs ofte og mer og mer for så mange tror jeg i vår verden av i dag. Ofte er det fordi man havner i vonde sirkler sier mange. God økonomi  for samfunnet og oss alle å forebygge sånne hendelser alt man kan uten at  det går ut over andre som jeg tror. Alt er bare ikke så enkelt. Håper du kommer over hva du sliter med og alt godt  til deg i førjulstida.😊

Anonymkode: 2c1e2...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er ikke så enkelt tror jeg om man kanskje blir alvorlig syk  spesielt i ungdomstida. Da tror kanskje vi alle kan bli litt grusomme. Men den som erfarer kan jo selv fritt ytre seg.

Anonymkode: 2c1e2...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ingen fortjener å lide. Følelsene kan gi oss skylapper kanskje. Kanskje derfor vi har et rettssystem som mange mener mangt om.

Anonymkode: 2c1e2...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...