Gå til innhold
AnonymBruker

Kupton- tenker at AP er bedre enn Circadin.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tenker at større dose AP er bedre enn å begynne å begynne med et eksperiment med Circadin for søvn? Enig?

Anonymkode: 7d374...2a6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

kupton

Hvordan kan jeg ha en mening om det vedr en helt anonym person? For noen er AP best, for andre er Circadin best.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
14 timer siden, kupton skrev:

Hvordan kan jeg ha en mening om det vedr en helt anonym person? For noen er AP best, for andre er Circadin best.

Beklager kupton, du kan selvfølgelig ikke vite eller ha en mening om det.. Jeg tror jeg trenger AP når jeg forestiller meg at du kan lese tankene mine.. 😉 Neida... Joda....God jul.:-) 

Anonymkode: 7d374...2a6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kupton

En er anonym også med et nick, men da er det mulig å ta med seg opplysninger fra en tråd til en annen. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
FjellOgDalar

Det svaret er vel i og for seg enkelt. Man må prøve seg fram. Jeg foretrekker AP. Man kan evt. få vanlig melatonin-kapsler på reigstreringsfritak. Jeg prøvde det og det slo meg ut, men det funket bedre å øke på ap med tanke på å få sove igjennom natta. Circadin merket jeg lite effekt av. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her