Gå til innhold

Kupton- tenker at AP er bedre enn Circadin.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker at større dose AP er bedre enn å begynne å begynne med et eksperiment med Circadin for søvn? Enig?

Anonymkode: 7d374...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, kupton skrev:

Hvordan kan jeg ha en mening om det vedr en helt anonym person? For noen er AP best, for andre er Circadin best.

Beklager kupton, du kan selvfølgelig ikke vite eller ha en mening om det.. Jeg tror jeg trenger AP når jeg forestiller meg at du kan lese tankene mine.. 😉 Neida... Joda....God jul.:-) 

Anonymkode: 7d374...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det svaret er vel i og for seg enkelt. Man må prøve seg fram. Jeg foretrekker AP. Man kan evt. få vanlig melatonin-kapsler på reigstreringsfritak. Jeg prøvde det og det slo meg ut, men det funket bedre å øke på ap med tanke på å få sove igjennom natta. Circadin merket jeg lite effekt av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...