AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Tenker at større dose AP er bedre enn å begynne å begynne med et eksperiment med Circadin for søvn? Enig? Anonymkode: 7d374...2a6 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Hvordan kan jeg ha en mening om det vedr en helt anonym person? For noen er AP best, for andre er Circadin best. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 14 timer siden, kupton skrev: Hvordan kan jeg ha en mening om det vedr en helt anonym person? For noen er AP best, for andre er Circadin best. Beklager kupton, du kan selvfølgelig ikke vite eller ha en mening om det.. Jeg tror jeg trenger AP når jeg forestiller meg at du kan lese tankene mine.. 😉 Neida... Joda....God jul.:-) Anonymkode: 7d374...2a6 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 En er anonym også med et nick, men da er det mulig å ta med seg opplysninger fra en tråd til en annen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FjellOgDalar Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Det svaret er vel i og for seg enkelt. Man må prøve seg fram. Jeg foretrekker AP. Man kan evt. få vanlig melatonin-kapsler på reigstreringsfritak. Jeg prøvde det og det slo meg ut, men det funket bedre å øke på ap med tanke på å få sove igjennom natta. Circadin merket jeg lite effekt av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.