Gå til innhold

Et land som fascinerer dere?


Thebutterfly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var på Island i sommer. En 30 år gammel drøm ble oppfylt 😊 Vil gjerne tilbake en gang 😊

Ønsker en gang å dra på en lang vandretur, over flere uker. Kanskje i Frankrike/Spania/Portugal - men like gjerne andre steder.

Kunne også gjerne sett mer av Afrika enn det lille jeg har opplevd.

Har ingen drømmer om Asia eller USA 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Island er vakkert og spesielt, jeg har vært der to ganger og skulle gjerne dratt tilbake. :) Jeg har ikke så voldsomt stor utferdstrang, men innrømmer at det frister med en tur i f.eks. Serengeti etter at en slektning var der tidligere i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel

Det er mange. Det er vanskelig å svare på h a som fascinerer mest, men når det gjelder hvor jeg ville prioritert å reise i morgen så er rekkefølgen USA, Namibia og Japan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namibia, Brasil, Sør Afrika, Bosnia, Vietnam, Bangladesh, Mali, Argentina, Colombia, Island, Grønland. Mange land som fascinerer. USA tror jeg er omtrent på sisteplass over land jeg ønsker å reise til, sammen med Saudi Arabia, Qatar,  De forente arabiske emirater, Nord Korea. Iran har jeg lyst til å reise til en dag, dog med ett annet styresett. Tror det er ett spennende folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også fascinert av flere land. Blant annet Australia. Men det er langt stykke å reise for å komme dit (et minus): 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, stjernestøv skrev:

Du burde jo hatt en sommerfugl til profilbilde ;) 

Det burde jeg ha hatt ;)

 

19 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Japan fascinerer meg. Men jeg kommer aldri til å reise dit. For langt unna. Jeg har ikke vært utenfor Skandinavia :)

Det er mye lettere å reise til en plass i nærheten ja. Hvorfor reise på andre siden av jorden, når vi har fine områder å besøke i Europa? . Men iblant kan eventyrlysten slå inn :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.12.2018 den 11.51, Thebutterfly skrev:

Island er et land som jeg ønsker å se, og oppleve engang. Noen andre som har et land på ønskelisten? :) 

Island er kult, vakkert annerledes og likevel familiært på et vis, jeg vil også tilbake dit igjen! 

Ellers drømmer jeg både om Sør-Amerika, Cuba, -stan-landene og Malaisia og der-omkring, og håper jeg kommer meg til et av de reisemålene i løpet av de kommende årene. Mitt neste reisemål blir nok Marokko ser det ut til, og gleder meg til det også - om det blir. Tenker litt annerledes rundt det å reise nå merker jeg, jeg føler ikke for å fly på samme måte som jeg har gjort de siste 20 årene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kayia skrev:

Island er kult, vakkert annerledes og likevel familiært på et vis, jeg vil også tilbake dit igjen! 

Ellers drømmer jeg både om Sør-Amerika, Cuba, -stan-landene og Malaisia og der-omkring, og håper jeg kommer meg til et av de reisemålene i løpet av de kommende årene. Mitt neste reisemål blir nok Marokko ser det ut til, og gleder meg til det også - om det blir. Tenker litt annerledes rundt det å reise nå merker jeg, jeg føler ikke for å fly på samme måte som jeg har gjort de siste 20 årene...

Har aldri vært på Island, men alle som har vært der forteller at det er et fantastisk land å besøke. Har veldig lyst å reise dit. :) 

Madeira er også fristende etter å ha sett denne filmen på youtube. Det tilhører portugal. Men fascinerende å se denne filmen. Fin natur :) 

 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...