Gå til innhold

Ned - og opptrapping av Lamictal


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg måtte trappe ned Lamictal-dosen pga. utslett, men etter noen få dager med nedtrapping så sa en lege at utslettet ikke kommer av Lamictal. Kan jeg øke til normal dose igjen nå eller bør jeg vente? 

Anonymkode: c1b31...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil tro du kan øke til normal dose, jeg har gått et par dager uten for å deretter begynne på fast dose igjen, og det gikk helt fint. Tror 7 dager er maks, hvis jeg husker/har lest riktig.

Anonymkode: cc72c...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil tro du kan øke til normal dose, jeg har gått et par dager uten for å deretter begynne på fast dose igjen, og det gikk helt fint. Tror 7 dager er maks, hvis jeg husker/har lest riktig.

Anonymkode: cc72c...72a

Jeg prøver.

Anonymkode: c1b31...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...