Gå til innhold

Kan man gi en julehilsen til behandleren?


usikker

Anbefalte innlegg

Jeg har i noen mnd fått god hjelp av en psykiater. Jeg er veldig takknemlig for at h_n tar deg tid til meg.

Er det lov å komme med en julehilsen/gave siste timen før jul?

Det er ikke noe persolig, el noe h_n trenger å ta med seg hjem, mer en type dekorasjon til venterommet eller pauserommet. Men jeg vil selvsagt at behandleren min skal vite at det er « til h_n, fra meg!»

Har noen av dere andre gjort noe tilsvarende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, usikker skrev:

Jeg har i noen mnd fått god hjelp av en psykiater. Jeg er veldig takknemlig for at h_n tar deg tid til meg.

Er det lov å komme med en julehilsen/gave siste timen før jul?

Det er ikke noe persolig, el noe h_n trenger å ta med seg hjem, mer en type dekorasjon til venterommet eller pauserommet. Men jeg vil selvsagt at behandleren min skal vite at det er « til h_n, fra meg!»

Har noen av dere andre gjort noe tilsvarende?

Har gjort det før og da har de hatt det på kontoret, nå ser jeg ikke vitsen lenger. En liten ting er ok å gi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, usikker skrev:

Jeg har i noen mnd fått god hjelp av en psykiater. Jeg er veldig takknemlig for at h_n tar deg tid til meg.

Er det lov å komme med en julehilsen/gave siste timen før jul?

Det er ikke noe persolig, el noe h_n trenger å ta med seg hjem, mer en type dekorasjon til venterommet eller pauserommet. Men jeg vil selvsagt at behandleren min skal vite at det er « til h_n, fra meg!»

Har noen av dere andre gjort noe tilsvarende?

Det holder å ønske god jul.

Anonymkode: 96153...483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gi psykepleieren min en boks med pulverkaffe... Fordi hun hver time spanderer en kaffekopp på meg fra sin private beholdning. Så tenkte da å pakke det inn og gi henne det på siste timen før jul. 

Da får jeg liksom følelsen av å i alle fall ha gitt LITT tilbake :) Samtidig som det ikke er noe flott og overdådige greier, men heller en litt morsom gest. ;)

Anonymkode: c3fcf...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal skrive et personlig kort til min behandler og legge det sammen med noe.  Så lenge gaven ikke overstiger 100 kr så har de lov til å ta imot. 

Det er ikke nødvendig, men jeg tror faktisk de fleste synes det er hyggelig å få en liten julehilsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...