Gå til innhold

Kupton, er dette tankeforstyrrelser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spessielt ved nederlag og bekymringer kommer det rytmiske tankerekker med svada, som rimer. Ved andre anledninger lager jeg nyord, og andre ganger så kommer det statements type "satan er ikke kristen" "salig er de nekrofile de slipper aldri tom for lik"

 

Mye av tankevirksomheten min er regler som ikke forandres, som ikke har mening, bortsett fra for meg. Er dette tankeforstyrrelser?

Anonymkode: d9357...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spessielt ved nederlag og bekymringer kommer det rytmiske tankerekker med svada, som rimer. Ved andre anledninger lager jeg nyord, og andre ganger så kommer det statements type "satan er ikke kristen" "salig er de nekrofile de slipper aldri tom for lik"

 

Mye av tankevirksomheten min er regler som ikke forandres, som ikke har mening, bortsett fra for meg. Er dette tankeforstyrrelser?

Anonymkode: d9357...d69

Det kan også føles som det du beskriver ved OCD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så ble jeg null klokere igjen. Har schizofreni diagnose, men også OCD. Noen ganger har de sagt OCD, andre har sagt schizofreni. Sistnevnte ble stående etter TOP prosjekt utredning. Men alt jeg har kan vel forklares som OCD sikkert hvis man legger viljen til. Akkurat som det kan forklares som schizofreni hvis andre legger viljen til. Jeg har alle negative symptomene. Begynte å isolere meg og trakk ut av skolen i 16 års alderen. Null driv og initiativ. Ble tvangsinnlagt fikk diagnosen hebefren schizofreni.

 

Når jeg kom ut levde jeg i ett søppelberg av en leilighet, trodde hiv kom ut av tv, hvis det var hiv-positive på tv´n. Hadde bilder av gafler ned i halsen når jeg prøvde å sove. Men aldri hørt stemmer, bortsett fra att jeg trodde satan implanterte tanker for å få meg til helvete eller gi kreft til de jeg var glad i.

 

Men hele tiden tvangstanker. BA til Gud over 1000 ganger om dagen, og så tegn på att han trodde tankene satan satt inn var min genuine vilje. Trodde en lesbisk kvinne ville ganne meg. Trodde en som jeg trodde hadde hiv, ville smure hiv+ blod på sakene mine listen er lang.

Anonymkode: d9357...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noen regler for diagnostisering/bruk av diagnoser. Blant de som har schizofreni, har 20-25% også plager med tvang som ved OCD. I slike tilfeller bruker en diagnosen schizofreni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, kupton skrev:

Det er noen regler for diagnostisering/bruk av diagnoser. Blant de som har schizofreni, har 20-25% også plager med tvang som ved OCD. I slike tilfeller bruker en diagnosen schizofreni.

Ok ,takk.

 

 

Anonymkode: d9357...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...