Gå til innhold

Theeasywayout..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så har det skjedd igjen. For n' te gang har jeg blamert meg. 

Hvem orker å være så sykt ustabil i lengden? Ikke jeg i alle fall. 

Takk for meg. 

 

Anonymkode: 79986...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så har det skjedd igjen. For n' te gang har jeg blamert meg. 

Hvem orker å være så sykt ustabil i lengden? Ikke jeg i alle fall. 

Takk for meg. 

 

Anonymkode: 79986...144

Kanskje billig trøst: Men andre er kanskje ikke like opptatt av det du har gjort, som du selv. Og dersom de kjenner deg, så vet de vel også at noe av det som skjer skyldes sykdom. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nobody cares...

Anonymkode: b6fce...45e

Det er helt feil. Det er mange her inne som bryr seg, både her inne og ute i det virkelige liv. Hvis en løfter hodet og så ser seg rundt så er det mange som bryr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, kupton skrev:

IT aint easy....

Når du skriver IT med store bokstaver, hva tenker du på da? På selvmord, eller sykdom? 

Jeg innser at dette nok handler om sykdom, og jeg må se å få gjort noe med det. Men vet ikke hvordan. 

Anonymkode: 79986...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, emilie321 skrev:

Det er helt feil. Det er mange her inne som bryr seg, både her inne og ute i det virkelige liv. Hvis en løfter hodet og så ser seg rundt så er det mange som bryr seg.

 

26 minutter siden, frosken skrev:

Kanskje billig trøst: Men andre er kanskje ikke like opptatt av det du har gjort, som du selv. Og dersom de kjenner deg, så vet de vel også at noe av det som skjer skyldes sykdom. 

 

Ja, det er nok sykdom. Men ingen vet vel om det, av de som leste hva jeg skrev på åpent forum tidligere i dag. 😩

Anonymkode: 79986...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nobody cares...

Anonymkode: b6fce...45e

La oss håpe det. 

Anonymkode: 79986...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Ja, det er nok sykdom. Men ingen vet vel om det, av de som leste hva jeg skrev på åpent forum tidligere i dag. 😩

Anonymkode: 79986...144

Jeg vet ikke hvilket innlegg du sikter til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La oss håpe det. 

Anonymkode: 79986...144

Jeg var et litt annet sted i hue da jeg svarte istad,  med enkelte ting som blir sagt/skrevet er det få eller ingen som bryr seg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så har det skjedd igjen. For n' te gang har jeg blamert meg. 

Hvem orker å være så sykt ustabil i lengden? Ikke jeg i alle fall. 

Takk for meg. 

 

Anonymkode: 79986...144

Jeg tror jeg vet hva du sikter til. Det var et ganske friskt innlegg, men ikke noe å stresse med. Det var jo bare et anonymt innlegg på et nettforum. God natt. 

Endret av Gargamel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke alltid man selv er skyld i at ting havner i det offentlige rom er første tanke jeg tenker ved hva du sier. Det går jo også an å prøve å  " skvære opp" og prøve å gå videre i sitt liv.

Anonymkode: c2d3f...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke. Alt er bare vanskelige greier i dag synes jeg. Man ofte ta hver sak for seg i livet. (Har det med politikk å gjøre så er det jo ikke sikkert det er politiker man bør være ville kanskje mange tenke..)

Anonymkode: c2d3f...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det med å være flau. Jeg dummet meg noe grusomt ut for naboer en gang, men de forstår. Du kan jo be admin slette innlegget ditt om det plager deg at det ligger der. Om det er en trøst, så har jeg postet ting jeg angrer noe helt vanvittig på som AB... jeg som nesten alltid bruker nikket mitt... Folk kan jo ha skjønt hvem jeg var allikevlel - kanskje med unntak atv den risikoen for at noen kan kjenne en igjen som den man er i RL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...