Gå til innhold

Ordsalat


Gjest elina777

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan ha så mange andre årsaker også tror jeg. Alt er ikke bare i dag. Kan være " hjernteppe"  eller " bare nerver" også tror jeg. Mennesker er ikke maskiner. Eller indre følseskaos eller uttrykk for at man ikke aksepterer situasjonen man kanskje er tvunget opp i av andre. At man ikke ønsker å stå til ansvar for andres ugagn eller noe men føler seg litt maktesløs. Kanskje litt protest på grunn av ting vanskelig å snakke om.

Men kan jo også være tegn på noe veldig alvorlig galt tenker jeg. Men jeg er ikke lege.

Anonymkode: 96f41...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest litt om dette i det siste. Og rytmisk nonsens kalt klang, er noe som forekommer i mani, og i schizofreni også.

 

Jeg har mye sånt. Huff, er så lei av det. Værst er det når jeg glemmer meg ute. Jag tror ikke det er tourettes, som også kan ha slikt, da jeg ikke føler noe "lettelse" ved å si disse forbannede svada ordene.

Anonymkode: fdf94...b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...