Gå til innhold

Gavefri år 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sagt i fra til alle jeg kjøper gaver til at 2019 blir et gavefritt år. Kommer ikke til å øse ut ei krone på verken bursdag eller julegaver.

Har ikke 100% jobb å må ha ny bil og tannregulering for voksne. Så det skal spares!! Alle respekterer mitt valg. Og jeg forventer ikke gaver selv heller. Gleder meg til et år uten gave innkjøp!!

Anonymkode: 4e722...eb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette med julegaver er noe stress. Jeg kjøper bare til barn i familien. Vi voksne har kommet til at vi dropper gavene - blir så fort at man får noe dilldall man ikke vet hvor man skal gjøre av. I vennekretsen tar vi heller en bedre middag på restaurant, eller gjør noe annet hyggelig sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes man kan kutte ut gaver mellom voksne (barna skal selvfølgelig få). Jeg foreslår dette hvert år, men blir alltid nedstemt. 🤨

Anonymkode: 93b69...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sagt i fra til alle jeg kjøper gaver til at 2019 blir et gavefritt år. Kommer ikke til å øse ut ei krone på verken bursdag eller julegaver.

Har ikke 100% jobb å må ha ny bil og tannregulering for voksne. Så det skal spares!! Alle respekterer mitt valg. Og jeg forventer ikke gaver selv heller. Gleder meg til et år uten gave innkjøp!!

Anonymkode: 4e722...eb5

Det synes jeg var fornuftig av deg og jeg er glad for å høre at de rundt deg respekterer dette. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
AnonymBruker

Gratis gave til kjæresten er gå truseløs i kjole eller skjørt og ikke si noe og la han finne ut av det selv når han stryker deg oppover lårene dine plutselig kjenner at det mangler noe under... Det tror jeg er en gave menn setter pris på...  

 

Anonymkode: 849b4...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har kjøpt en gave allerede. En slik lader til mobil og annet og en liten radio. Bare hvis jeg plutselig skulle trenge en gave til noen.

Anonymkode: ae07f...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kjøpt en gave allerede. En slik lader til mobil og annet og en liten radio. Bare hvis jeg plutselig skulle trenge en gave til noen.

Anonymkode: ae07f...919

Julegaver er ikke noe å tenke på nå.  Den tid den sorg.

Anonymkode: fa770...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan ikke sies bedre. Jeg er absolutt helt enig. Alt trenger man ikke. I våre dager har folk alt- unge som eldre.😊

Anonymkode: ae07f...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke sies bedre. Jeg er absolutt helt enig. Alt trenger man ikke. I våre dager har folk alt- unge som eldre.😊

Anonymkode: ae07f...919

Det er koselig med gaver, men de trenger ikke å være store.  Barn elsker å få gaver, men det gjelder å bruke fornuft.  Jeg strikker mye til mine barnebarn og det faller alltid i smak.

Jeg får gjerne bøker eller kosmetikk som jule- og bursdagspresanger.  Det passer meg bra.  Vinflasker er også populære da alle vet at jeg elsker vin.  Blomster og sjokolade er fint også.  Barna mine får gjerne noe jeg vet at de mangler til hus og hjem, eller de får bøker.

Når det er sagt så synes jeg ikke at dette er tiden for å snakke om julegaver.  Jeg drar snart på ferie og da kommer jeg til å komme med noen smågaver til barnebarna hjem.  Julegaver tenker jeg ikke på før i november/desember.

Anonymkode: fa770...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...