Gå til innhold

Håndtering av depressiv fase BPII - Kupton?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har BPII, vanligvis godt regulert på blandingen 112,5 mg Efexor, 300 mg Lamictal og 50 mg Seroquel.

Fått alvorlig depressiv fase med mye suicidale tanker for første gang på to år. Legen er i permisjon og vikaren sykmeldt, medisineringsplanen uansett lagt av tidligere psykiater. Et problem tidligere er ar jeg lett går over i hypoman fase om jeg øker AD.

Planen sier: Øk til 200 mg Quetiapin, 150 mg Efexor. Det har jeg nå gjort (i dag).

Jeg vet at vanlige forumbrukere ikke kan gi doseråd. Men: Hvor lang tid bør jeg gi det før jeg oppsøker legevikar? Passer veldig dårlig med sykmelding eller innleggelse, men kan ikke ha det sånn. 

Anonymkode: 03ae6...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke responderer i løpet av to uker, bør medisineringen vurderes av kompetent lege/psykiater.

Passer eller ikke passer. Mitt motto: A Man must do what a Man must do. Gjelder også for kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...