Gå til innhold

Illeluktende utflod over tid


frkskamløs

Anbefalte innlegg

Hei!

Har slitt en god stund nå med illeluktende utflod. Har hatt noe lignende før og brukte en gel mot bakteriell vaginose (i vinter eller fjorhøst). Jeg opplever at det lukter igjennom buksa og at jeg må vaske buksan mine ofte. Truse skifter jeg hver dag, i tillegg til at jeg vasker meg nedentil hver morgen og kveld med en bløt klut.

Jeg har kjæreste og de gangene vi har hatt sex merker ingen av oss til lukten. Det er ellers når jeg ikke er sammen med han. Det er også veldig «overfylt» med utflod i trusa etter endt dag. Kan det være bakteriell vaginose denne gangen også?

Jeg har ingen kjønnssykdommer og tviler sterkt på at jeg er gravid da jeg går på p-stav og merker ingen symptomer. Vurderer gynekolog men har ikke fastlegen min her jeg bor nå på folkehøgskole. Kan det være et problem å bestille time hos en lege som ikke er fastlegen?

Takk på forhånd😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Høres ut som bakteriell vaginose. Anbefaler å ta en ny kur på det, og skift ut eventuelle såper og greier du bruker der nede til noe økologisk og naturlig uten all den kjemikalie dritten som puttes i alle slags produkter for kropp. Asan og alle intim såper på apotek er bullshit. Har slitt masse med både candida og bakteriell vaginose. Etter en kur på olivenblad ekstrakt, kur mot det som var feil i skrittet og nye typer naturlige produkter, perfekt for hele kroppen og skrittet har jeg ikke sett snurten av infeksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...