Gå til innhold

Psykolog


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør man når psykologen skuffer enn gang på gang å det er ikke andre psykologer å gå til?.

Nav krever at man er i behandling men jeg takler det ikke, vil ikke sitte i det rommet der noe mer. 

 

Anonymkode: 23ffa...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Råd bygd på erfaring . Si rett ut til psykologen akkurat hvordan du opplever situasjonen , kanskje vil dette bli en overraskende god samtale. For min del ble jeg oppmerksom på at det ikke var alt jeg tenkte som stemte og jeg fikk bekreftelser på at psykologen brydde seg om meg og tok på alvor det jeg sa. I blant gikk vi også begge « litt i oss selv» ift hvordan kommunikasjonen vår kom skeivt ut.

Anonymkode: 35d6e...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da må du ringe fastlegen og be om faste samtaler hos ham/henne istedet. Selv om hen ikke er psykolog har hen en viss greie på psykiatri og kan gi råd til hva du kan gjøre videre i den situasjonen du står i nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Råd bygd på erfaring . Si rett ut til psykologen akkurat hvordan du opplever situasjonen , kanskje vil dette bli en overraskende god samtale. For min del ble jeg oppmerksom på at det ikke var alt jeg tenkte som stemte og jeg fikk bekreftelser på at psykologen brydde seg om meg og tok på alvor det jeg sa. I blant gikk vi også begge « litt i oss selv» ift hvordan kommunikasjonen vår kom skeivt ut.

Anonymkode: 35d6e...fa9

Jeg har gått der i litt over ett år å kun vært der 5 ganger, hver gang er som å begynne på nytt. Jeg er ikke komfortabel nok til å tørre å si rett ut  hva jeg føler ang dette. Det finnes ingen tillit mellom oss. Pluss at han blander meg å en annen pasient titt å ofte Hi

Anonymkode: 23ffa...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Underbar skrev:

Da må du ringe fastlegen og be om faste samtaler hos ham/henne istedet. Selv om hen ikke er psykolog har hen en viss greie på psykiatri og kan gi råd til hva du kan gjøre videre i den situasjonen du står i nå.

Ja får gjøre det. Hi

Anonymkode: 23ffa...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...