Gå til innhold

Hurra!


Fionys

Anbefalte innlegg

Det er ikke så mye som gleder meg for tiden, men i dag fikk jeg vite at jeg skal innlegges for utredning av hypersomni og føler det kan være et skritt i riktig retning og det gir meg et håp og et driv. Har vært redd for å ikke få tilbud om en utredning i og med at jeg har ptsd og bipolarlidelse. Det er kanskje ikke så mange som jubler over å bli innlagt, men for meg betyr det enormt mye for jeg har ventet lenge for dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En planlagt innleggelse er ikke nødvendigvis negativt. Det er jo et klart mål med den, og dermed vekkes et håp om et godt  utkomme. Det viser dessuten at hjelpeapparatet tar deg seriøst.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, elina777 skrev:

Så bra. Jeg har lidd av det selv i mange år. Men nå har jeg slått motsatt vei

Så fint å høre at det har snudd for deg! Det er utrolig slitsomt å gå rundt å være trett hele tiden og ha det behovet for søvn. 

3 timer siden, FjellOgDalar skrev:

En planlagt innleggelse er ikke nødvendigvis negativt. Det er jo et klart mål med den, og dermed vekkes et håp om et godt  utkomme. Det viser dessuten at hjelpeapparatet tar deg seriøst.  

Det blir bra å endelig få en slik utredning selv om jeg må reise med både bil og fly for å komme meg til sykehuset. Ja hjelpeapparatet har alltid tatt meg seriøst, men det har tatt litt tid før de har funnet ut hvordan de kan hjelpe meg og de vet vel ikke det helt ennå. Meget mulig jeg er et vanskelig tilfelle for jeg har ingen klare symptomer, men bare en haug av masse symptomer som ikke gir noe klar tegn på hva som er galt. Det tok ca. et år før jeg fikk diagnosen ptsd, så to år før jeg fikk diagnosen bipolar lidelse og nå i høst så fikk jeg beskjed om at jeg har affektfobi, så det gjenstår å se hva det neste blir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...