Gå til innhold

DNA test, far


søtnosen95

Anbefalte innlegg

Hei.. fikk en telefon fra en som mener han er min biologiske far for noen uker siden. Jeg ble sint på ham og slang på røret.. Men, jeg grubler på det. Jeg klarer ikke legge det fra meg. Føler jeg er i en slags identitetskrise der jeg ikke vet helt hvor jeg stammer fra og hvem "jeg" er. Jeg har en god far og jeg ønsker ikke at denne andre personen skal vise seg å være det, samtidig ønsker jeg å vite av hensyn til sykdommer og arvelige ting. Jeg vet ikke hvordan jeg takler det om dette viser seg å stemme, jeg vet heller ikke hvordan jeg skal takle å gå med denne uvissheten resten av livet. Det plager meg noe jævlig. Hvorfor skulle han si det om det ikke er sant? hvorfor ville han ringe meg NÅ og dele denne nyheten? hvorfor har han ikke sagt noe tidligere? er det flere rundt meg som vet det og kanskje alltid har visst ? ... Hva faen liksom. Jeg ser også etter likheter og ja jeg ligner på ham. Hva ville dere gjort om dere var i min situasjon? Vurderer om jeg skal ta DNA test eller ikke.. Får jeg eventuelt gjort dette hos fastlegen eller er det like greit bestille på nett? Jeg vil helst gjøre det i all stillhet. Jeg vet om en jeg kan få prøvemateriale fra uten å måtte innblande noen av disse involverte ; hverken min mor, min far eller min påståtte biologiske far. Altså at jeg tar prøve fra en i familien til min påståtte biologiske far og sjekker om vi er feks søskenbarn eller om jeg er barnebarnet til hans foreldre. Er dette noe jeg kan få dekt via det offentlige??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...