Gå til innhold

ekstrem sosial angst.


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Jeg spurte en rørlegger som var utenfor blokken om jeg kunne bruke vannet (at det ikke var slått av), det var nok til at jeg vandret rundt i leiligheten og sa en masse svada regler, og skjellsord i mange minutter. Ubehaget sitter så lenge i. Nå skal jeg kanskje begynne hos kommunens team igjen. Jeg er redd dette svada pratet bare blir verre og verre. Når jeg legger meg om kvelden og tenker på det som bekymrer meg så kommer det endeløse mengder svada inn i hodet. Eneste jeg kan gjøre nå er å begynne hos sykepleier igjen, eller øke Zoloft eller zyprexa. Vet ikke hvem som er best for akkurat dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worrisome Plenty

At jeg blir så ukomfortabel att jeg får ett mindre sammenbrudd, av å snakke med en tilfeldig person. Hvis det ikke er sosial angst hva er det da. Jeg vil gjerne vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

At jeg blir så ukomfortabel att jeg får ett mindre sammenbrudd, av å snakke med en tilfeldig person. Hvis det ikke er sosial angst hva er det da. Jeg vil gjerne vite.

Paranoia ved sykdommen din?

Anonymkode: 6af3a...c63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Paranoia ved sykdommen din?

Anonymkode: 6af3a...c63

Oki ikke vet jeg. Bare tenkt på det pga att jeg er ekstrem ukomfortabel med fremmede. Også endel jeg har kjent en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yellow ledbetter
21 timer siden, Worrysome plenty skrev:

At jeg blir så ukomfortabel att jeg får ett mindre sammenbrudd, av å snakke med en tilfeldig person. Hvis det ikke er sosial angst hva er det da. Jeg vil gjerne vite.

Hvis du har sosial angst ellers, så er det jo en sannsynlig forklaring. Mange blir verre hvis de er for lenge alene, men også når de er for mye i sånne situasjoner som stresser dem, så det er liksom det å finne en slags balanse som gjør det levelig.

Hvor grensen går er jo ulikt fra person til person. Jeg har ingen problemer med å snakke med fremmede folk i forbifarten, eller til folk som gjør jobben sin og at det er en del av jobben å svare på det jeg spør dem om. Det verste er sosiale settinger med masse folk jeg ikke kjenner veldig godt. Og å måtte slippe folk inn i huset mitt uten at det er en god grunn for at de skal være her. Håndverkere og sånt er null problem, men hvis naboene plutselig hadde fått en idé om å bare komme på besøk hadde det garantert vært verre, selv om jeg godt kan veksle noen ord med dem ute når jeg tilfeldigvis går meg på dem.

Og så hater jeg kjøpesentere og andre overbefolka steder, men det er vel heller mer agorafobi enn sosial angst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...