troubledgirl Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 hei på dere jeg sitter her og alt følels som at det ikke er noe håp.ikke noe håp på å bli kvitt smerten og frustrasjonen blir bare større og større jo mer jeg finner ut angående megselv og mitt eget liv.et liv som er falt i grus , et liv som ikke har noe mening .har hatt en tøff helg og noen tøffe dager.ikke engang på min egen bursdag klarte min mor å være hyggelig mot meg.alt hun gjorde var å trakassere meg.jeg skjønner ikke meningen med å være til når ingen er glad ideg.annet en de få vennene en har.mammaen din vil deg jo bare vondt. vhorfor gjør hun sånn mot sitt eget barn.alt er eneste frustrasjon. makter snart ikke mer,går i en skygge og tåke dal hvor jeg ikke finner lyset.alt er smerte fullt.ingenting gleder meg fortiden.kos troubledgirl 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44591-alt-er-h%C3%A5pl%C3%B8st/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.