Gå til innhold

Kjøper du gaver til søsken som ikke har barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis dere pleier å droppe gaver mellom voksne. Søsken uten barn gir (flotte) gaver til dine barn, gir du da gave til dette søsken?

Anonymkode: bc75c...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere pleier å droppe gaver mellom voksne. Søsken uten barn gir (flotte) gaver til dine barn, gir du da gave til dette søsken?

Anonymkode: bc75c...116

Ja det ville jeg ha gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjorde det sånn, ja. Min mann fikk barn sent, men var onkel til fire - og fikk rikelig med sokker, polvarer etc. fra sine søsken, inntil vår eldste ble født :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dersom man kutter ut de voksne fra gavelista fordi man bare vil gi til barna, synes jeg absolutt man burde gjøre unntak for dem uten barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har redusert til å kjøpe rundt 30 gaver i år fordi vi har blitt enig om å ikke kjøpe gaver til tantebarn over 18 år. Likevel kjøper jeg gave til en enslig tante. Tror hun garantert er den av de voksne som får flest gaver. 

Anonymkode: aea1d...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.12.2018 den 18.26, AnonymBruker skrev:

Hvis dere pleier å droppe gaver mellom voksne. Søsken uten barn gir (flotte) gaver til dine barn, gir du da gave til dette søsken?

Anonymkode: bc75c...116

Jeg gir gaver til både barn og voksne. Men gir kun en billig gave. Alt etter økonomi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.12.2018 den 18.26, AnonymBruker skrev:

Hvis dere pleier å droppe gaver mellom voksne. Søsken uten barn gir (flotte) gaver til dine barn, gir du da gave til dette søsken?

Anonymkode: bc75c...116

Hei!

 

Jeg gir litt ekstra til de som ikke har barn fordi de har så mange barn å kjøpe til.

Jeg legger derfor betydelig ekstra i en gave til dem,

Til foreldre med barn, gir jeg kun en flaske vin el.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...