Gå til innhold

Hvem er " vinnerene" i samfunnet av i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er stridige mennesker med store kontroverser som er " in i tiden" i vår tid vil jeg hevde. De er tema i bøker og politikken og i sladderet på butikken synes jeg. Er det fordi så mye man hører og ser ikke stemmer med virkeligheten i dag spesielt i politikken? Alle leter å bli forstått kanskje.

Anonymkode: c297d...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er stridige mennesker med store kontroverser som er " in i tiden" i vår tid vil jeg hevde. De er tema i bøker og politikken og i sladderet på butikken synes jeg. Er det fordi så mye man hører og ser ikke stemmer med virkeligheten i dag

Hva er det som ikke stemmer?

Anonymkode: 627a1...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er stridige mennesker med store kontroverser som er " in i tiden" i vår tid vil jeg hevde. De er tema i bøker og politikken og i sladderet på butikken synes jeg. Er det fordi så mye man hører og ser ikke stemmer med virkeligheten i dag spesielt i politikken? Alle leter å bli forstått kanskje.

Anonymkode: c297d...702

Jeg hører aldri sladder på butikken jeg. 

Hva sladres det om der ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror du at " Kyllingen ville ikke være ferdig før om 50 minutter "egentlig betyr.? Hemmelig kode tror jeg. Eller " mere sukker" ??

Anonymkode: c297d...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror du at " Kyllingen ville ikke være ferdig før om 50 minutter "egentlig betyr.? Hemmelig kode tror jeg. Eller " mere sukker" ??

Anonymkode: c297d...702

Nei, det er ingen hemmelig kode. Da har du vrangforestilliger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...