AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Nå er jeg inne i en periode hvor jeg sliter med impulskontroll, føler meg forvirret og ikke helt tilstede, er ofte trøtt, overspiser, føler meg "flat" i følelsene og har mer angst. Er dette symptomer på hypomani eller på depresjon? Kan det være en blandet episode? Anonymkode: 29cbf...6ee 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg inne i en periode hvor jeg sliter med impulskontroll, føler meg forvirret og ikke helt tilstede, er ofte trøtt, overspiser, føler meg "flat" i følelsene og har mer angst. Er dette symptomer på hypomani eller på depresjon? Kan det være en blandet episode? Anonymkode: 29cbf...6ee Er det ingen som vet? Anonymkode: 29cbf...6ee 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mailill Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 For meg høre det ut som en type depresjon. Har du fått noe diagnose? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 32 minutter siden, Mailill skrev: For meg høre det ut som en type depresjon. Har du fått noe diagnose? Jeg har vært igjennom en dyp depresjon som jeg nok ikke har kommet helt over ennå, men nå er jeg også noe hypoman merker jeg. Har bp- diagnose. Anonymkode: 29cbf...6ee 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mailill Skrevet 14. desember 2018 Del Skrevet 14. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært igjennom en dyp depresjon som jeg nok ikke har kommet helt over ennå, men nå er jeg også noe hypoman merker jeg. Har bp- diagnose. Anonymkode: 29cbf...6ee går du på noe bp medisn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 4 timer siden, Mailill skrev: går du på noe bp medisn? Jeg bruker stemningsstabiliserende. Anonymkode: 29cbf...6ee 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.